سریال زیرخاکی 4| بازیگران زیرخاکی 4| زمان پخش سریال زیرخاکی 4

همه چیز درباره پخش سریال زیرخاکی ۴| اعلام زمان پخش فصل چهارم سریال زیرخاکی+اسامی بازیگران

فصل چهارم سریال زیرخاکی به‌تهیه‌کنندگی رضا نصیری‌نیا و کارگردانی جلیل سامان در حال آماده سازی جهت پخش در ایام ماه مبارک رمضان است.
کد خبر: 9947
همه چیز درباره پخش سریال زیرخاکی ۴| اعلام زمان پخش فصل چهارم سریال زیرخاکی+اسامی بازیگران

سریال زیرخاکی به‌کارگردانی جلیل سامان و تهیه‌کنندگی رضا نصیری‌نیا برای پخش در شب‌های ماه مبارک رمضان و ایام نوروز از شبکه یک سیما آماده می‌شود. بعد از سه دور موفق پخش سریال زیرخاکی مراحل تصویربرداری این مجموعه توسط عوامل ادامه دارد.

مجموعه تلویزیونی "زیرخاکی" به‌تهیه‌کنندگی رضا نصیری‌نیا و کارگردانی جلیل سامان که در گروه فیلم و سریال مرکز سیمافیلم تهیه می‌شود در حال آماده‌سازی و طی مراحل فنی برای پخش در شب‌های ماه مبارک رمضان از شبکه یک سیما است. "زیرخاکی" از آثاری است که سعی دارد بخشی از فرآیندهای اجتماعی کشور را با نگاهی متفاوت روایت کند. این مجموعه در لوکیشن‌های متعددی جلوی دوربین رفته و داستان آن درباره مردی است که به‌دنبال‌ "زیرخاکی" است و برای یافتن گنج درگیر ماجراهایی می‌شود.

تلویزیون برای ایام نوروز و ماه رمضان امسال سریال ایرانی زیر خاکی 4 را آماده پخش کرده است که از شبکه یک سیما به روی آنتن می‌برد. تصویربرداری سریال «زیر خاکی ۴» با بازی هنرمندانی همچون پژمان جمشیدی و ژاله صامتی که قرار است نوروز ۱۴۰۳ پخش شود همچنان ادامه دارد. تصویربرداری سریال «زیر خاکی ۴» پس از بازگشت از قشم در تهران ادامه دارد.

شنیده‌ها حاکی از آن است پژمان جمشیدی در این فصل در قامت یک «هنرمند» حاضر خواهد شد و قصه این فصل در ادامهٔ داستان‌های سه فصل پیش «زیر خاکی» است.

گفته می‌شود تاکنون ۶۰ درصد از این سریال تصویر برداری شده است و جلیل سامان در تلاش است با تدوین همزمان، این سریال را برای نوروز ۱۴۰۳ روانه آنتن شبکه یک سیما کند.

در این سریال بازیگرانی همچون پژمان جمشیدی، ژاله صامتی، گیتی قاسمی، رایان سرلک، نسرین نصرتی و اصغر نقی زاده به ایفای نقش پرداخته اند.




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.com/d/3zwpz3
منبع خبر: فارس

پربیننده ترین




اخبار داغ