پارسا پیروزفر|پارسا پیروزفر و همسرش| پارسا پیروزفر در مست عشق

پارسا پیروزفر در سریال در انتهای شب| آغاز پخش سریال در انتهای شب از سوم خرداد

پارسا پیروزفر به زودی با سریال در انتهای شب به کارگردانی آیدا پناهنده در نمایش خانگی دیده می‌شود.
کد خبر: 39971
پارسا پیروزفر در سریال در انتهای شب| آغاز پخش سریال در انتهای شب از سوم خرداد

پارسا پیروزفر از جمله ستارگان سینما و تلویزیون است که در دهه 70 به مخاطبان معرفی شد و به شهرت رسید. اولین اثر پارسا پیروزفر که او را به یک ستاره تبدیل کرد سریال در پناه تو بود. پارسا پیروزفر در سال های گذشته در آثار سینمایی مختلفی ایفای نقش کرده و سریال یاغی یکی از معروف ترین سریال های جدید اوست.

پارسا پیروزفر به زودی با سریال «در انتهای شب» به کارگردانی آیدا پناهنده در نمایش خانگی دیده می‌شود. او و هدی زین‌العابدین نقش‌های اصلی این مجموعه را برعهده دارند. «در انتهای شب» احتمالا از سوم خرداد در پلتفرم فیلم‌نت منتشر خواهد شد.

آیدا پناهنده بعد از ساخت فیلم‌های موفقی مثل «ناهید»، «اسرافیل» و «تی‌تی»، اخیرا مینی‌سریال «در انتهای شب» را به عنوان اولین تجربه‌اش در شبکه نمایش خانگی برای پلتفرم فیلم‌نت ساخته است. این سریال ۹ قسمتی که پیش‌تر «محبوبه شب» نام داشت، براساس فیلمنامه مشترک آیدا پناهنده و ارسلان امیری تولید شده است. اواخر سال گذشته از پوستر سریال رونمایی شده، اما هنوز زمان دقیق انتشار آن مشخص نیست.

پارسا پیروزفر بعد از همکاری با پناهنده در فیلم سینمایی «تی‌تی»، ایفاگر نقش اصلی این سریال هم هست. او به همراه هدا زین‌العابدین، در نقش‌های اصلی این سریال ظاهر شده‌اند. هنوز اسامی سایر بازیگران این سریال به طور رسمی اعلام نشده است.




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.com/d/3zkl5z

پربیننده ترین




اخبار داغ