سریال زخم کاری | سریال زخم کاری و خامنه ای | زخم کاری و مالک

سریال زخم کاری ، سریال مورد علاقه آقای خامنه ای | تعریف و تمجید رهبر انقلاب از کارگردان سریال زخم کاری

رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار عوامل فیلم ماجرای نیمروز فرمودند: این فیلم بسیار خوب بود. همه اجزای فیلم عالی بود، کارگردانی عالی بود. بازی‌ها عالی، قصه عالی بود. فیلم خوش ساخت بود. مهدویان کارگردانی سریال زخم کاری را هم بر عهده داشت.
کد خبر: 50923
سریال زخم کاری ، سریال مورد علاقه آقای خامنه ای | تعریف و تمجید رهبر انقلاب از کارگردان سریال زخم کاری

سریال زخم کاری که به کارگردانی محمدحسین مهدویان ساخته شده، یک مجموعه درام جنایی است که در فصل اول خود توانست مخاطبان زیادی را جذب کند. این سریال اقتباسی از رمان "بیست زخم کاری" است و برخی از المان‌های نمایشنامه مکبث شکسپیر را نیز در خود جای داده است.

پس از اکران فیلم "ماجرای نیمروز" در سی‌وپنجمین دوره جشنواره فیلم فجر، این فیلم در محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی اکران شد و پس از آن عوامل این فیلم در 1 اسفندماه 1395 به دیدار مقام معظم رهبری رفتند و ایشان ضمن تفقد عوامل این اثر نظراتشان را درباره فیلم بیان فرمودند.

پایگاه مرکز اسناد انقلاب اسلامی بخشی از بیانات مقام معظم رهبری را که در این جلسه مطرح فرمودند را منتشر نموده است:

در میان اخبار

حضرت آیت‌الله العظمی «خامنه‌ای» در دیدار عوامل فیلم ماجرای نیمروز فرمودند: "این فیلم بسیار خوب بود. همه اجزاء فیلم عالی بود، کارگردانی عالی بود. بازی‌ها عالی، قصه عالی بود. فیلم خوش ساخت بود".

این سریال به‌دلیل سبک متفاوت و روایت خاصش مورد توجه برخی منتقدان و مخاطبان قرار گرفته، اما فصل دوم آن با انتقاداتی همراه بود. منتقدان معتقدند که سریال در ادامه نتوانست قدرت و جذابیت فصل اول را حفظ کند و برخی از تغییرات در ترکیب بازیگران و داستان‌پردازی باعث افت کیفی آن شده است




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.com/d/3zbr56
منبع خبر: ساعدنیوز

پربیننده ترین




اخبار داغ