مسکن ملی| قیمت مسکن ملی| تحویل مسکن ملی

متقاضیان مسکن ملی بخوانند| زمان تحویل واحدهای مسکن ملی

طرح نهضت ملی مسکن نور امید را به چشمان متقاضیان مسکن باز کرد.
کد خبر: 45671
متقاضیان مسکن ملی بخوانند| زمان تحویل واحدهای مسکن ملی

تسریع در عملیات اجرایی طرح نهضت ملی مسکن پیشرفت چشمگیری کرده است.

به گزارش شمانیوز : محبوب حیدری عصر پنجشنبه در جریان بازدید از شهرک شهید سلیمانی در اردبیل گفت: با تلاش و پیگیری رئیس‌جمهور شهید و برگزاری جلسات منظم شورای مسکن، تسریع در عملیات اجرایی طرح نهضت ملی مسکن را شاهد بودیم.

وی تصریح کرد: این طرح روند اجرایی سریع به خود گرفته و ما موفق شدیم در سه سال گذشته احداث 30 هزار واحد مسکن را در مناطق مختلف استان اردبیل آغاز کنیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: تا پایان امسال 15 هزار واحد از این تعداد تکمیل و آماده بهره‌برداری خواهد شد تا طرح نهضت ملی مسکن که یک طرح مهم و اولویت‌دار دولت است، سرانجام مناسب در این استان پیدا کند.

حیدری افزود: بیشترین حجم عملیات اجرایی نهضت ملی مسکن مربوط به شهر اردبیل است که 21 هزار واحد در شهر اردبیل مسکن احداث می‌شود تا افراد فاقد سرپناه بتوانند از مسکن مناسب و کیفی بهره‌مند شوند.

وی احداث واحدهای مسکونی را در قالب پنج سایت یادآور شد و خاطرنشان کرد: شهرک شهید سلیمانی بزرگترین شهرک نهضت ملی مسکن در کشور است که در آن بیش از 15 هزار و 820 واحد مسکن برای ساکنان اردبیل اجرایی و عملیاتی می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل اضافه کرد: در کنار ساخت این واحدها، عملیات آماده‌سازی معابر و تأمین زیرساخت‌ها نیز با سرعت و جدیت در حال انجام است تا همزمان با بهره‌برداری از مساکن نهضت ملی بتوان این پروژه‌های زیربنایی را نیز به بهره‌برداری رساند.

حیدری متراژ واحدهای احداثی را 65، 75 و 85 متر مربع اعلام کرد و ادامه داد: با نظارت مناسب کیفیت اجرایی را در پروژه‌ها به صورت فنی و تخصصی شاهد هستیم.




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.com/d/3zbjpn

پربیننده ترین




اخبار داغ