سریال پایتخت| دانلود سریال پایتخت| سریال پایتخت 7

زمان دقیق پخش سریال پایتخت ۷ | محسن تنابنده پایتخت ۷ را در فضای‌ مجازی کلید زد

محسن تنابنده بازیگر سینما و تلویزیون در حالی با انتشار یک ویدئو، آغاز ساخت «پایتخت۷» را اعلام کرد که چند روز گذشته رئیس سیمافیلم اعلام کرده بود هنوز ساخت این سریال آغاز نشده است.
کد خبر: 49923
زمان دقیق پخش سریال پایتخت ۷ | محسن تنابنده پایتخت ۷ را در فضای‌ مجازی کلید زد

سریال پایتخت یکی از معروف‌تری و پربیننده‌ترین سریال‌های تلویزیون است که در شش فصل ساخته شده است. محسن تنابنده، احمد مهرانفر، مهران احمدی، ریما رامین فر و... بازیگران سریال پایتخت هستند که به واسطه بازی در این سریال بسیار مشهور و محبوب شده اند. اخیراٌ در صحبت‌هایی که مدیران صداوسیما می‌کنند مشخص شده که قرار است فصل هفتم سریال پایتخت ساخته شود. مراحل فیلمبرداری این سریال در حال انجام است.

مجموعه تلویزیونی «پایتخت» که نخستین بار به‌عنوان محصول گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما، در آخرین روزهای زمستان 89 روی آنتن این شبکه رفت و بعدها در سیمافیلم به تولید رسید، طی حدود هشت سال، با استقبال مخاطبان به یکی از موفق‌ترین محصولات کمدی سازمان صداوسیما تبدیل شد تا در نهایت با رکورد، 6 فصل ادامه یابد.

«پایتخت» در فصول پخش‌شده، فراز و فرود نیز داشته، ولی همواره از سطح کیفی قابل‌قبولی نسبت به دیگر کمدی‌های تلویزیونی دهه 90 برخوردار بوده است؛ تا جایی که بازپخش‌های آن از شبکه‌های آی‌فیلم، تماشا و حتی یک سیما، گاه بیش از کمدی‌های جدید روی آنتن مخاطب جذب کرده است.

در میان اخبار

محسن تنابنده بازیگر نقش «نقی» در سریال پایتخت روز شنبه ششم مرداد ۱۴۰۳ در اینستاگرام ویدئویی را در مسیر جاده تهران به مازندارن منتشر کرد و گفت: اینجا در ورسک دمای هوا ۱۸ درجه است. ما می‌رویم که سریال پایتخت۷ را کلید بزنیم.

فصل هفتم سریال «پایتخت» سه ماه پیش وارد مرحله پیش تولید شد و قرار است فصل هفتم به پخش در نوروز ۱۴۰۴ برسد.




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.com/d/3zbdrb

پربیننده ترین




اخبار داغ