حقوق بازنشستگان| افزایش حقوق بازنشستگان| همسان سازی حقوق بازنشستگان

بازنشستگان شاکی شدند | ماجرای واریز نشدن حقوق بازنشستگان چیست؟

بازنشستگان صندوق کشوری می‌گویند: نیمی از ماه گذشته و هنوز یک میلیون تومان مبلغ متناسب‌سازی واریز نشده است.
کد خبر: 50571
بازنشستگان شاکی شدند | ماجرای واریز نشدن حقوق بازنشستگان چیست؟

حقوق بازنشستگان در سال 1403 با افزایش 20 درصدی مواجه شده است. افزایش 20 درصدی حقوق بازنشستگان در حالی اعمال شد که بازنشستگان در طول سال 1402 بارها از حقوق پایین خود گلایه داشتند. حداقل حقوق بازنشستگان در سال 1403 به 10 میلیون تومان رسیده است. افزایش حقوق بازنشستگان در سال جدید از پایان اردیبهشت ماه اعمال شد و ما به التفاوت حقوق در ماه خرداد به حساب بازنشستگان واریز شد.

جمعی از بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری از عدم واریز یک میلیون تومان مبلغ متناسب‌سازی خبر دادند و گفتند: قرار بود، ظرف دو سه روز بعد از واریز مستمریِ این ماه، مبلغ یک میلیون تومان متناسب‌سازی به حساب بازنشستگان واریز شود، اما نیمی از ماه گذشته و هنوز یک میلیون تومان مبلغ متناسب‌سازی واریز نشده است.

اقتصادآنلاین در خبری نوشت:پیشتر معاون فنی و امور بیمه‌ای صندوق بازنشستگی کشوری از واریز ماهانه یک میلیون تومان متناسب‌سازی تا زمان صدور احکام اصلاحی به صورت علی الحساب خبر داده بود.

در میان اخبار

وی اعلام کرده بود که هیچ مشکلی در اجرای این طرح با واریز مبالغ از سوی سازمان برنامه و بودجه وجود ندارد و بعد از تامین منابع مالی این اقدام صورت می‌گیرد.

 




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.com/d/3zba6b
منبع خبر: خبرآنلاین

پربیننده ترین




اخبار داغ