همستر کامبت| بازی همستر کامبت| قیمت همستر کامبت

آغاز پیش فروش توکن همستر با قیمت مشخص| امکان تبدیل ارز بازی همستر کمبات فراهم شد؟

توکن همستر با نام HMSTR در ماه جولای (تیر ماه) لیست خواهد شد اما معاملات ارز همستر آغاز شده است.
کد خبر: 46671
آغاز پیش فروش توکن همستر با قیمت مشخص| امکان تبدیل ارز بازی همستر کمبات فراهم شد؟

پس از عرضه موفق نات کوین، بازی همستر کامبت (Hamster Kombat) مورد توجه کاربران قرار گرفته است. بازی همستر کامبت یک بازی تلگرامی است که تحت ربات فعال می شود. بازیکنان در بازی همستر کامبت باید با زدن روی یک سکه درون بازی مقدار بیشتری توکن جمع کنند. این توکن‌ ها ممکن است در آینده در قالب ایردراپ بین بازیکنان همستر کامبت توزیع شود.

توکن همستر با نام HMSTR در ماه جولای (تیر ماه) لیست خواهد شد اما از روز گذشته ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۳۰ معاملات ارز همستر در پری مارکت کوکوین آغاز شده است.

پری مارکت (Pre-Market) به بازاری گفته میشود که امکان معامله برخی ارزهای دیجیتال پیش از عرضه رسمی در برخی صرافی ها فراهم می شود. در نتیجه کاربران می توانند به صورت محدود سفارش گذاری کنند. این مسئله می تواند به قیمت گذاری رمزارز نیز کمک کند.

توجه داشته باشید که با توجه به اینکه صرافی کوکوین ایرانی نیست، امکان ریسک تحریم وجود دارد و ممکن است ولت شما مسدود شود!

فروش همستر در پری مارکت کوکوین

بازی همستر با وعده عرضه توکن بین بازیکنان، کاربران زیادی را به خود علاقه مند کرد. اکنون توکن همستر با نام HMSTR در پیش بازار یا پری مارکت صرافی کوکوین (KuCoin) لیست شده است. شروع معاملات در پری مارکت (Pre-Market) برای تاریخ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ برنامه ریزی شده است.

لطفاً توجه داشته باشید! در صورت تأخیر یا لغو لیست شدن توکن، سفارش‌های Pre-Market یا به تعویق می‌افتند یا به طور کلی لغو می‌شوند. در صورت تاخیر در لیست شدن ارز همستر ، سفارشات تکمیل شده معتبر باقی می مانند. در صورت بسته شدن پیش بازار، سفارش‌های تکمیل نشده لغو خواهند شد.

در شرایطی که لیست شدن همستر لغو شود، تمام سفارشات منقضی خواهند شد. وجوه مسدود شده ناشی از معاملات پری مارکت، معمولاً ظرف یک روز کاری به حساب معاملاتی کاربر بازپرداخت می شود. در چنین شرایطی کارمزد معاملاتی دریافت نخواهد شد.

با شرکت در معاملات پری مارکت ارز HMSTR، به بازی‌ای دسترسی پیدا می‌کنید که قرار است رقابت چندنفره آنلاین را در ژانر بازی کلیکر بازتعریف کند. این شانس شما برای پیوستن به جامعه گیمرهایی است که از نبردهای سریع، سرگرم کننده و استراتژیک لذت می برند.

لیست شدن توکن همستر کمبت در شبکه TON برای ماه جولای برنامه‌ریزی شده است. بازیکنان می توانند با اتصال کیف پول TON به همستر خود، آماده شرکت در ایردراپ باشند.

هنگان لیست شدن همستر در صرافی ها به صورت رسمی، در نتیجه می توانند دارایی خود را از بازی به کیف پول تون انتقال دهند.

خرید و فروش همستر

در دنیای ارزهای دیجیتال، معاملات پری مارکت از اهمیت خاصی برخوردار هستند. معاملات پری مارکت به معامله‌گران فرصتی انحصاری جهت تعامل با توکن‌های جدید قبل از لیست شدن رسمی را ارائه می‌ دهند.

 این پلتفرم برای دسترسی زودهنگام طراحی شده است و به خریداران و فروشندگان اجازه می‌دهد تا در تعیین قیمت‌ توکن نقش داشته باشند.

معاملات پری مارکت در پلتفرم هایی مانند KuCoin و DEX های مختلف، راه اندازی شده اند و اکنون شما می توانید توکن همستر را در پری مارکت کوکوین معامله کنید. 

 




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.com/d/3zb5qa

پربیننده ترین




اخبار داغ