مدت خدمت سربازی| مدت خدمت سربازی 1403| مدت خدمت سربازی چقدر است

جزئیات قانون کاهش خدمت سربازی | کاهش مدت خدمت سربازی به میزان یک ماه

خدمت سربازی ۱ ماه کم شد.
کد خبر: 47223
جزئیات قانون کاهش خدمت سربازی |  کاهش مدت خدمت سربازی به میزان یک ماه

مدت خدمت سربازی در سال 1403 با کاهش مواجه شد. با اعلام تصمیم نهایی شورای نگهبان، میانگین مدت خدمت سربازی با احتساب دوره آموزشی به 14 ماه خواهد رسید. این در حالی است که سربازانی که در سال 1401 دفترچه اعزام به خدمت را پست می کردند اگر محل خدمت شان شهر خودشان بود 24 ماه و اگر در شهرهایی با 50 کیلومتر فاصله از محل زندگی خود خدمت می کردند، مدت خدمت سربازی آنها 21 ماه بود.

سردار موسی کمالی مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح از اعمال یک ماه کاهش خدمت سربازان ماهر در سال جاری خبر داد.

ستاد کل نیرو‌های مسلح در طول اجرای برنامه هفتم پیشرفت، نسبت به کاهش خدمت سربازی به میانگین ۱۴ ماه و تعیین تکلیف مشمولان غایب، اقدام می‌کند.

به گزارش عرشه آنلاین، سردار موسی کمالی مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح از اعمال یک ماه کاهش خدمت سربازان ماهر در سال جاری خبر داد.

 براساس مصوبه مجلس در ماده ۱۰۲ برنامه ۵ ساله هفتم که به تائید شورای نگهبان رسید، ستاد کل نیرو‌های مسلح در طول اجرای برنامه هفتم پیشرفت، نسبت به کاهش خدمت سربازی به میانگین ۱۴ ماه و تعیین تکلیف مشمولان غایب، اقدام می‌کند. با این قانون مشمولان غایب تعیین تکلیف می‌شوند.

 

 




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.com/d/3zb5na

پربیننده ترین




اخبار داغ