قیمت دلار| قیمت لحظه ای دلار| قیمت دلار امروز

پشت پرده گرانی دلار | ماجرای برداشت ۶ میلیون تومان از جیب هر ایرانی

به مناسبت رکورد جدید قیمت دلار مصاحبه یک مسئول در مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره براداشتن پول از جیب مردم برای صاحبان دلار باری دیگر وایرال شد.
کد خبر: 23695
پشت پرده گرانی دلار | ماجرای برداشت ۶ میلیون تومان از جیب هر ایرانی

قیمت دلار از ابتدای سال 1402 با کاهش مواجه شد اما با شروع ماه مهر روند قیمت ارز تغییر کرد. در ماه های پایانی سال گذشته قیمت دلار با نوسان زیادی همراه شد و به کانال 60 هزار تومان نیز ورود کرد. پیش بینی های مختلفی در خصوص قیمت دلار در سال 1403 انجام شده و برخی کارشناسان از کاهش و برخی از افزایش قیمت دلار سخن گفته اند.

مصاحبه با یاسر جبرائیلی، رئیس مرکز ارزیابی و نظارت راهبردی مجمع تشخیص مصلحت نظام در برنامه «جهان آرا»* در سال ۱۴۰۲ با توجه به رکورد جدید قیمت دلار در سال جدید بار دیگر مورد توجه مخاطبین قرار گرفت.

یاسر جبرائیلی در این برنامه با اشاره به گرانی دلار گفت: تمام کالا‌های وارداتی به ازای هر یک دلار حداقل ۱۰ هزار تومان گران شده است. نتیجه اینکه از جیب هر ایرانی ۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان برداشته اند و به جیب صاحبان دلار ریخته اند!

یک خانواده پنج نفره که گاهی دنبال یک وام ۱۰ میلیونی هستند خبر ندارند که صاحبان دلار ۳۱ میلیون تومان ظرف یک سال از جیب آن‌ها برداشته اند:

*برنامه جهان آرا، دوشنبه ١٨ اردیبهشت ١۴٠٢ 




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.com/d/3z9wbj
منبع خبر: فرارو

پربیننده ترین




اخبار داغ