هادی کاظمی| بیوگرافی هادی کاظمی| هادی کاظمی و همسرش

حرکات عجیب هادی کاظمی موقع رقصیدن| هادی کاظمی نشون داد که چقدر تو رقص استعداد داره

هادی کاظمی که به همراه همسرش سمانه پاکدل و ایمان صفا در سریال جدید اکازیون هم بازی شده‌اند، در سکانسی از این سریال یک رقص بندری برای پولدار شدنش به نمایش می گذارد.
کد خبر: 22144
حرکات عجیب هادی کاظمی موقع رقصیدن| هادی کاظمی نشون داد که چقدر تو رقص استعداد داره

هادی کاظمی بازیگر سینما و تلویزیون است که در حال حاضر 47 سال سن دارد. هادی کاظمی علاوه بر بازیگری به شغل رستوران داری مشغول است. هادی کاظمی که با سریال قهوه تلخ و سریال شب های برره مهران مدیری به اوج شهرت رسیده با سمانه پاکدل بازیگر ازدواج کرده است. هادی کاظمی و همسرش حدود 10 سال هم اختلاف سن دارند.

هادی کاظمی که به همراه همسرش سمانه پاکدل و ایمان صفا در سریال جدید اکازیون هم بازی شده‌اند، در سکانسی از این سریال برای پولدار شدنش یک رقص بندری با آهنگ بندری سندی، خواننده معروف با استایل دهه شصتی به نمایش می گذارد. این بخش از سریال اکازیون که در فضای مجازی وایرال شده است را ببینید.

در این سریال هادی کاظمی , ایمان صفا , نعیمه نظام دوست , مهدی هاشمی , غلامرضا نیکخواه , سمانه پاکدل , رضا ناج و … به هنرمندی پرداخته‌اند. این سریال هشت قسمتی که فیلمنامه آن را حمزه صالحی نوشته، داستان رحیم است که قصد دارد برای ادامه تحصیل به کانادا برود اما متوجه می‌شود ممنوع الخروج شده و این اتفاق زیر سر دایی محسن است، پس باید دنبال راه چاره‌ای باشد … .

 




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.com/d/3wo9mr

پربیننده ترین




اخبار داغ