مجید قناد| بیوگرافی مجید قناد| مجید قناد و فیتیله

عیادت داریوش فرضیایی از مجید قناد | آخرین وضعیت سلامتی عمو قناد از زبان عمو پورنگ

اریوش فرضیایی، مجری تلویزیون با انتشار یک استوری از عیادت خود از مجید قناد و آخرین وضعیت سلامتی او خبر داد.
کد خبر: 46092
عیادت داریوش فرضیایی از مجید قناد | آخرین وضعیت سلامتی عمو قناد از زبان عمو پورنگ

مجید قناد معروف به عمو قناد تهیه‌ کننده، کارگردان و مجری کودک و نوجوان است که برنامه فیتیله جمعه تعطیله یکی از برجسته‌ ترین آثار او است که در بین کودکان دهه 80 طرفداران بسیاری داشت. مجید قناد علاوه بر تهیه کننده اجرای برنامه فیتیله را نیز برعهده داشت. این برنامه به صورت پخش زنده از سال ۱۳۸۰ تا ۱۳۸۹ در روز‌های جمعه و اعیاد مختلف پخش می‌ شد که مجید قناد و گروه فیتیله ای ها از جمله محمد مسلمی، حمید گلی و علی فروتن خاطرات و لحظات شیرینی را برای کودکان و حتی بزرگسالان خلق کردند.

پسر مجید قناد ضمن تأیید خبر تصادف این مجری پیشکسوت گفت: پدرم الان در آی‌سی‌یوی بیمارستان بستری است و فردا به بخش عمومی منتقل می‌شود. وی چند روز پیش یک تصادف کوچک داشت و ما متوجه شدیم در سرشان خونریزی اتفاق افتاده و خدا را شکر الان خیلی بهتر است. علیرضا وهاب‌زاده، مشاور وزیر بهداشت اسبق نیز گفت: مجید قناد به خاطر تصادف و ضربه مغزی چند روزی می‌شود که در بیمارستان بستری و عمل جراحی مغز برای ایشان انجام شده است.

داریوش فرضیایی، مجری تلویزیون با انتشار یک استوری از عیادت خود از مجید قناد خبر داد و گفت: حال او خوب است. گفتنی است که صبح امروز، علیرضا وهاب‌زاده (خبرنگار حوزه پزشکی) در توئیتی خبر تلخ تصادف مجید قناد (مجری و تهیه‌کننده قدیمی تلویزیون) را اعلام کرد: «عموقناد به خاطر تصادف و ضربه مغزی چند روزه در بیمارستان بستری هست، جراحی مغز شده و به دعای خیر شما نیاز داره. عموقناد شاید مثل خواننده‌ها و سلبریتی‌ها برای رسانه‌ها مهم نباشه، اما ما یادمون هست که تنها کسی بود که برای شادی و خنده کودکی ما تلاش می‌کرد. برای سلامتش دعا کنید.»




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.com/d/3wkx65

پربیننده ترین




اخبار داغ