شبنم مقدمی| بیوگرافی شبنم مقدمی | شبنم مقدمی و همسرش

ادای احترام شبنم مقدمی به مادر لیلا حاتمی در صداتو | نگاه ویژه به ستاره‌ های زن سینمای‌ فارسی

شبنم مقدمی در قسمت جدید رئالیتی‌شو «صداتو» با ادای احترام به ستاره‌های زن سینمای‌فارسی از جمله پوری بنایی، نوری کسرایی، فروزان و… به عنوان زنانی پیشرو و آوانگارد یادکرد که در ‌سال‌هایی که فضای جامعه بسته بود حرفه بازیگری را انتخاب کردند.
کد خبر: 47544
ادای احترام شبنم مقدمی به مادر لیلا حاتمی در صداتو | نگاه ویژه به ستاره‌ های زن سینمای‌ فارسی

شبنم مقدمی از بازیگران پر جنب و جوش سینمای ایران است که طرفداران بسیاری دارد. شبنم مقدمی به اساتید و پیشکسوتان سینما و تلویزیون ارادت ویژه ای دارد. شبنم مقدمی در سال 1384 با علیرضا آرا از بازیگران سینما و تلویزیون ازدواج کرد. این زوج هنری در چند فیلم و سریال با یکدیگر همکاری کرده اند. شبنم مقدمی در سریال هیولا، سریال مدینه و فیلم خجالت نکش در نقش همسر احمد مهران فر به خوبی دیده شد.

در قسمت جدید رئالیتی‌شو «صداتو»، شبنم مقدمی، با توجه به تم این قسمت که «گذر لوطی‌ها» بود، درقالب زنان فیلم فارسی معروف به «ضعیفه» در می‌آمد و نظر خود را درباره شرکت‌کننده‌ها ارائه می‌داد. او سپس توضیحاتی درباره این نقش و زنانی که ایفاگر آن در فیلم‌فارسی‌ها بودند ارائه داد و گفت : «من با توجه به تم برنامه، امروز نقش ضعیفه‌ها را بازی کردم. آن‌چیزی که در سینمای فارسی مرسوم بود و بازیگران زیادی البته نقش ضعیفه‌ها را بازی می‌کردند. بازیگران زنی مثل فروزان، پوری بنایی، نوری کسرایی، زری خوشکام و خیلی‌های دیگه که آن موقع هم ضعیفه نبودند. چون کسی که در فضای بسته آن زمان یک کار پیشرو و آوانگارد مثل بازیگری را انتخاب می‌کرد حتما ضعیفه نبود.»

او در جمع‌بندی صحبت‌هایش عنوان کرد: «ما همیشه اگر بازی هم کردیم نقش ضعیفه‌ها را بازی کردیم ، اما زن ضعیفه نداریم. الان که مطلقا نداریم. از همین جا به زنانی که دوشادوش مردها قوی ظاهر می‌شوند و قوی عمل می‌کنند. سلام عرض می‌کنم و به احترامشان می‌ایستم.»

به گزارش فیلم نیوز، پس از صحبت‌های شبنم مقدمی،  محسن کیایی، مجری برنامه از همه خواست تا به احترام زنان دست بزنند. کیانوش گرامی هم از پوری بنایی و نقش موثری که در کمک به دیگران ایفا می‌کند صحبت به میان آورد و از او تقدیر کرد.




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.com/d/3wkma6

پربیننده ترین




اخبار داغ