شهاب حسینی| شهاب حسینی و همسرش| ازدواج شهاب حسینی

شهاب حسینی از همسر دومش صاحب فرزند شد | تجربه پدر شدن شهاب حسینی در 51 سالگی

شهاب حسینی در سن 51 سالگی از ازدواج دومش صاحب فرزند شد.
کد خبر: 48289
شهاب حسینی از همسر دومش صاحب فرزند شد | تجربه پدر شدن شهاب حسینی در 51 سالگی

شهاب حسینی از جمله ستارگان سینمای ایران است که این روزها به خاطر ایفای نقش در فیلم مشت عشق بار دیگر بر سر زبانها افتاده است. شهاب حسینی بازیگری را از دهه هفتاد آغاز کرده و اوایل دهه هشتاد با ایفای نقش در چند سریال از جمله تب سرد به شهرت فراوان رسید و بعد وارد سینما شد و دوران اوج او در بازیگری آغاز شد. شهاب حسینی برای بازی در فیلم فروشنده برنده جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره فیلم کن شد.

شهاب حسینی در سال 1374 با پریچهر قنبری که از همکاران خود در تئاتر بود آشنا شد و ازدواج کردند. اولین فرزند او 8 سال بعد از ازدواج در سال 1382 به نام محمدامین متولد شد و در سال 1390 دومین پسر آنها به نام امیرعلی به دنیا آمد. از سال 1399 شهاب حسینی و همسرش پریچهر قنبری خبر طلاق آنها وایرال شد.

شهاب حسینی در 21 شهریور 1401 در اکران فیلم شین با حضور خانمی به نام ساناز ارجمند در کنار خود خبر ازدواج مجددش را به شکل رسمی تائید کرد. ساناز ارجمند متولد سال 1369 است و آشنایی این دو فرد بر سر پروژه برنامه همرفیق بوده که ساناز ارجمند در آنجا عکاسی می کرده و بعد از ارتباط در شرکت سون اسکای شهاب حسینی استخدام شد.

شهاب حسینی بازیگر 51 ساله سینمای ایران بعد از گذشت تقریبا دوسال از ازدواجش با ساناز ارجمندی خبر بچه دار شدن آنها وایرال شده است.

در همین باره برخی صفحات اینستاگرامی خبر از پدر شدن این بازیگر مطرح سینمای ایران برای سومین بار می‌دهند. او از ازدواج اول خود صاحب دو فرزند است.




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.com/d/3qegma
منبع خبر: برترین ها

پربیننده ترین




اخبار داغ