هدیه بازوند| هدیه بازوند و همسرش| عکس هدیه بازوند

هدیه بازوند کولبر شد | شکار هدیه بازوند بازیگر نون خ در حال کولبری +عکس

هدیه بازوند، بازیگر مشهور ایرانی که با ایفای نقش روژان در سریال «نون خ» شناخته شد و پس از آن با هنرنمایی در سریال‌هایی همچون «راز بقا» و… بیش از پیش محبوبیت یافت، در پست جدید اینستاگرامش از استایل و گریم پروژه‌ جدیدش رونمایی کرد.
کد خبر: 39717
هدیه بازوند کولبر شد | شکار هدیه بازوند بازیگر نون خ در حال کولبری +عکس

هدیه بازوند که در میان مخاطبان با نقش روژان شناخته می شود اصالتا کرمانشاهی است و بازیگری را به طور حرفه ای در سریال نون خ آغاز کرد. بازی هدیه بازوند در چهار فصل از سریال نون خ به عنوان دختر نورالدین خانزاده بسیار مورد توجه قرار گرفته است. هدیه بازوند پس از بازی در سریال نون خ وارد شبکه نمایش خانگی و سینما شد تا فصل تازه ای از بازیگری را شروع کند. 

هدیه بازوند، بازیگر مشهور ایرانی که با ایفای نقش روژان در سریال «نون خ» شناخته شد و پس از آن با هنرنمایی در سریال‌هایی همچون «راز بقا» و… بیش از پیش محبوبیت یافت، در پست جدید اینستاگرامش از استایل و گریم پروژه‌ی جدیدش رونمایی کرد.

بازوند که در این پروژه نقش یکی از زنان کولبر را ایفا می‌کند، در تصاویر جدیدش با لباس و سربندی که مربوط به اقوام کرد است، رخ نموده و با این لباس محلی تحسین بسیاری از مخاطبان را دریافت کرده‌ است.




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.com/d/3qdm58

پربیننده ترین




اخبار داغ