تعطیل| تعطیلی| تعطیلی مدارس

فردا تعطیل است؟ | چرا دانش آموزان منتظر تعطیلی ۱۴ و 15 فروردین 1403 هستند؟

پیگیری برای تعطیلی دو روز آینده خصوصا از سوی دانش‌آموزان از ابتدای تعطیلات نوروز و خصوصا چند روز اخیر زیاد بوده است.
کد خبر: 21541
فردا تعطیل است؟ | چرا دانش آموزان منتظر تعطیلی ۱۴ و 15 فروردین 1403 هستند؟

فروردین 1403 بسیار متفاوت از سال های گذشته آغاز شد، به طوری که عید نوروز و روزهای ماه مبارک رمضان بایکدیگر تداخل شدند. مدارس از روزهای پایانی اسفند ماه تعطیل شد و حالا دانش آموزان به دنبال اخبار بازگشایی مدارس بعد از تعطیلات نوروزی هستند. 

پیگیری برای تعطیلی دو روز آینده خصوصا از سوی دانش‌آموزان از ابتدای تعطیلات نوروز و خصوصا چند روز اخیر زیاد بوده است. البته فارغ از دانش‌آموزان برخی از کارمندان هم چندان راضی به بازگشت به محل کار نیستند، از طرفی بعد از تعطیلات طولانی بازگشت به کار و مدرسه سخت است و از طرفی دیگر چون روزهای ۱۴ و ۱۵ فروردین به تعطیلات آخر هفته وصل شده، میل به تعطیلی هم در برخی‌ها بیشتر شده است.

به هرحال تا این لحظه خبری از تعطیلی مدارس یا ادارات نه تنها اعلام نشده بلکه انتظار برای چنین تعطیلی‌ای از اساس امکان‌پذیر نیست. خصوصا که روزهای آخر هفته بعد یعنی چهارشنبه و پنج‌شنبه، ۲۲ و ۲۳ فروردین بخاطر عید فطر، براساس تقویم تعطیل است.

در میان اخبار

مدارس از فردا ۱۴ فروردین دایر است. آموزش و پرورش برخی استان‌ها نیز در اطلاعیه‌ای اعلام کردند که مدارس از ۱۴ فروردین دایر است. مدارسی که جزو طرح اسکان نوروزی هستند نیز امروز آخرین روز فعالیت‌شان محسوب می‌شود و قرار است برای حضور دانش‌آموزان آماده شوند.

 




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.com/d/3qanpn
منبع خبر: خبرآنلاین

پربیننده ترین




اخبار داغ