بهرام افشاری| عکس بهرام افشاری| فیلم های بهرام افشاری

تهدید بهرام افشاری بازیگر سریال پایتخت توسط سارا بهرامی| مسخره‌ بازی درآورده باشی، سگ میشما!

بهرام افشاری در سکانس هایی از فیلم پ رفروش و خنده دار سال گربه توسط سارا بهرامی تهدید می شود.
کد خبر: 36362
تهدید بهرام افشاری بازیگر سریال پایتخت توسط سارا بهرامی| مسخره‌ بازی درآورده باشی، سگ میشما!

بهرام افشاری بازیگر و کارگردان محبوب سینما و تلویزیون با 36 سال، با سریال پایتخت دیده شد و به شهرت رسید. اما نقطه اوج فعالیت حرفه ای بهرام افشاری مربوط به فیلم فسیل می شود که رکورد پرفروش ترین فیلم سینما را شکست. بهرام افشاری در فیلم فسیل چند آهنگ هم خواند که این روزها معروف و همه گیر شده اند. بهرام افشاری در تازه ترین فعالیت هنری اش وارد عرصه کارگردانی شده و یک فیلم سینمایی ساخته است. 

بهرام افشاری بازیگر پول ساز سینمای ایران، با بازی در فیلم سال گربه غوغا به پا کرده است. فیلم سینمایی «سال گربه» به تهیه کنندگی سعید خانی و کارگردانی مصطفی تقی‌زاده این روزها با استقبال رکورد شکن مخاطبان فیلم های کمدی روبرو شده است.

در «سال گربه» سارا بهرامی نقش اصلی زن را ایفا می‌کند. سارا بهرامی بازیگر معتبر سینمای ایران و برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن در این فیلم در نقش روبروی بهرام افشاری جلوی دوربین رفته تا زوج هنری جدیدی در «سال گربه» به سینمای ایران معرفی شود.

سارا بهرامی در سکانسی از فیلم «سال گربه» اقدام به تهدید بهرام افشاری می کند و خطاب به او می گوید: مسخره‌بازی درآورده باشی، ســگ میشما...


 




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.com/d/3nrypr

پربیننده ترین




اخبار داغ