بهرام افشاری| عکس بهرام افشاری| فیلم های بهرام افشاری

استایل رسمی و شیک بهرام افشاری قبل از اجرای نمایش| با این استایل قد بهرام افشاری بلندتر شد

تصویری از تغییر استایل بهرام افشاری در سفر به دبی را مشاهده می کنید.
کد خبر: 12420
استایل رسمی و شیک بهرام افشاری قبل از اجرای نمایش| با این استایل قد بهرام افشاری بلندتر شد

بهرام افشاری بازیگر و کارگردان محبوب سینما و تلویزیون با 36 سال، با سریال پایتخت دیده شد و به شهرت رسید. اما نقطه اوج فعالیت حرفه ای بهرام افشاری مربوط به فیلم فسیل می شود که رکورد پرفروش ترین فیلم سینما را شکست. بهرام افشاری در تازه ترین فعالیت هنری اش وارد عرصه کارگردانی شده و یک فیلم سینمایی به نام هفتاد سی ساخته است که نخستین تجربه او در عرصه کارگردانی محسوب می شود.

بهرام افشاری این روزها در سفر به ملبورن استرالیا به تفریح و خوشگذرانی می پردازد. در این راستا یک استایل جذاب و شیک با کت و شلوار رسمی از خود در صفحه شخصی اش منتشر کرده است.

در کپشن این عکس بهرام افشاری از استقبال بی نظیر مخاطبان از نمایش چه کسی جوجه تیغی را کشت، قدردانی کرده است. نمایش «چه کسی جوجه تیغی را کشت» با نقش آفرینی بهرام افشاری و تینو صالحی علاوه بر پردیس‌های داخلی در برخی از کشورهای خارجی مانند ملبورن استرالیا و نیوزلند نیز به روی صحنه رفته است و با استقبال مخاطبان روبرو شده است. این نمایش بهرام افشاری روایتی است متفاوت و طنازانه به دغدغه‌های عاشقان بازیگری. این نمایش در واقع ادامه ماجرای تئاتری است با عنوان «جوجه تیغی» که چند سال قبل بهرام افشاری روی صحنه برد و با استقبال خوبی مواجه شده بود. «چه کسی جوجه تیغی را کشت» فریادهای خاموش‌شده نسلی است که عمرشان را فدای بازیگری کردند و در دامنه‌های پرشیب این مسیر از رسیدن به هدف ناامید نشدند.




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.com/d/3wga52
منبع خبر: اینستا

پربیننده ترین




اخبار داغ