حمله ایران به اسرائیل| جنگ ایران و اسرائیل| جنگ ایران اسرائیل

لغو تمام پروازها در پی حمله موشکی ایران به اسرائیل| ابطال پروازها تا ۶ صبح فردا ۲۷ فروردین تمدید شد

پروازهای داخلی و خارجی مهرآباد تا ساعت 6 صبح فردا 27 فرودین لغو شد.
کد خبر: 32338
لغو تمام پروازها در پی حمله موشکی ایران به اسرائیل| ابطال پروازها تا ۶ صبح فردا ۲۷ فروردین تمدید شد

حمله ایران به اسرائیل از شب گذشته با پرتاب ده ها پهباد به سمت اسرائیل آغاز شد. پس از حمله اسرائیل به ساختمان کنسولگری ایران در سوریه، ایران تاکید کرد که از اسرائیل انتقام خواهد گرفت و گفته شده بود که حمله ایران به اسرائیل قریب الوقوع است. اکنون پس از گذشت 12 روز حمله ایران به اسرائیل آغاز شده است.

در پی این حمله در ابتدا همه پروازهای خارجی تهران (فرودگاه امام ) بین ساعت 12 شب تا 8 صبح امروز لغو شد. به طوری که آخرین پرواز خارجی هواپیمایی کویت بود که در ساعت 00:05 بامداد امروز، تهران را به مقصد کویت ترک کرد.

در اطلاعیه دیگری مهر نوشت: پیرو نوتام صادره شماره «۱۱۳۵» فرودگاه مهرآباد تا ساعت ۱۲ بعداز ظهر امروز (۲۶ فرودین)بسته و تمامی پروازها تا زمان اعلام شده، باطل است.

در میان اخبار

حالا در جدیدترین اطلاعیه، شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران اعلام کرد: به دنبال تمدید صدور نوتام هوانوردی، پروازهای فرودگاه‌های امام خمینی، مهراباد، شیراز، اصفهان، بوشهر و فرودگاه‌های غرب کشور شامل تبریز، اردبیل، ارومیه، سنندج، کرمانشاه، ایلام، خرم آباد، اهواز، آبادان، همدان، شهرکرد و دزفول تا ساعت ۶ صبح فردا ۲۷ فروردین باطل شد.

آخرین وضعیت پرواز‌های مهرآباد

مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از باطل شدن پرواز فروگاه‌های غرب کشور خبر داد و گفت که در صورت باطل شدن پرواز هر یک از فرودگاه‌ها، به مسافران پیامک داده می‌شود.

روابط عمومی فرودگاه بین المللی مهرآباد اعلام کرد: کلیه پرواز‌های امروز (یکشنبه) فرودگاه بین المللی مهراباد تا ساعت ۶ صبح ۲۷ فروردین باطل می‌باشند.




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.com/d/3nrapk

پربیننده ترین




اخبار داغ