سریال قطب شمال| بازیگران سریال قطب شمال| زمان پخش سریال قطب شمال

آغاز پخش سریال قطب شمال از جمعه 7 اردیبهشت 1403 | بازیگران سریال قطب شمال

اولین قسمت سریال قطب شمال به کارگردانی امین محمودی یکتا از روز جمعه 7 اردیبهشت ماه منتشر می شود.
کد خبر: 31014
آغاز پخش سریال قطب شمال از جمعه 7 اردیبهشت 1403 | بازیگران سریال قطب شمال

سریال قطب شمال یکی از جدیدترین سریال های نمایش خانگی است که اولین تیزر آن پخش شد. سریال قطب شمال ساخته جدید امین محمودی یکتا است که پیش از این نویسنده سریال های ملکه گدایان و عقرب عاشق بوده است. سریال قطب شمال اولین تجربه کارگردانی امین محمودی یکتا معروف به امین یکتا است که این سریال با بازیگران شناخته شده در سریال های نمایش خانگی جلوی دوربین برده است. او پیش از این به عنوان دستیار کارگردان در پروژه‌هایی فعالیت داشته است.

«قطب شمال» براساس فیلمنامه مشترک حامد فضلی و امین محمودی یکتا ساخته شده و اقتباسی از رمان مشهور «کنت مونت کریستو» نوشته الکساندر دوماست. طبق اطلاعاتی که درباره فیلم منتشر شده، زنی و شوهری در آستانه ازدواج قربانی خیانتی می‌شوند و مرد به زندان می‌افتد و قبل از اینکه بتواند انتقامش را از مردی به نام سامان بگیرد می‌میرد. پسر آن‌ها بزرگ می‌شود و بعد از آشنایی با یک دختر، تصمیم می‌گیرد انتقام پدرش را از سامان بگیرد و …

زمان پخش سریال قطب شمال

جمعه سی ویکم فروردین سریال «گناه فرشته» به کارگردانی حامد عنقا به پایان رسید و از هفته آینده سریال «قطب شمال» به کارگردانی امین محمودی‌یکتا جایگزین آن در پلتفرم فیلیمو خواهد شد.

«قطب شمال» عنوان جدیدترین سریال شبکه نمایش خانگی است که پخش آن از جمعه ۷ اردیبهشت ساعت ۸ صبح به صورت اختصاصی در پلتفرم فیلیمو آغاز می‌شود.

بازیگران سریال قطب شمال

این سریال به تهیه‌کنندگی علی‌اکبر تحویلیان ساخته شده و فرزاد فرزین، آناهیتا درگاهی و امیرحسین فتحی با هنرمندی نازنین بیاتی، فرزاد حسنی، عباس جمشیدی‌فر، شهرام قائدی، نگار فروزنده، شهروز دل‌افکار در کنار فرهاد آئیش، امیر دژاکام و بهادر زمانی از جمله چهره‌هایی هستند که در «قطب شمال» نقش‌آفرینی کرده‌اند.

دیگر عوامل این سریال عبارت‌اند از؛ نویسندگان: حامد افضلی و امین محمودی یکتا، مدیرفیلمبرداری: علی تبریزی، تدوین: ژینوس پدرام، طراح صحنه: سعید حسنلو، موسیقی: بامداد افشار، طراحی و ترکیب صدا: حسین قورچیان، مدیرتولید: مجتبی برهانی زاده، مدیرصدابرداری: محمود کاشانی، طراح لباس: مرجان گلزار و طراح گریم: مونا جعفری.

خلاصه داستان سریال قطب شمال

در خلاصه داستان این درام پرماجرا آمده: «همایون و ارغوان در آستانه ازدواج، قربانی خیانتی هولناک می‌شوند. همایون پشت دیوارهای زندان برای انتقام از سامان لحظه‌شماری می‌کند که مرگ از راه می‌رسد…. آرشام یکتا متولد می‌شود و دختری به نام صحرا کنارش قرار می‌گیرد تا مسیر انتقام از خائنین برای آرشام هموار شود.

 




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.com/d/3nr6jx

پربیننده ترین




اخبار داغ