قیمت خودرو| قیمت خودرو سایپا| قیمت خودرو ایران خودرو

قیمت خودرو صفر ایرانی در بازار | با کمتر از 500 میلیون چه خودرویی می توان خرید؟ +عکس

قیمت خودرو امروز، شنبه 19 خرداد 1403، در تمامی محصولات داخلی و مونتاژی تعادل خود را حفظ کرده است. چنان‌که تغییری در آنها گزارش نمی‌شود.
کد خبر: 46314
قیمت خودرو صفر ایرانی در بازار | با کمتر از 500 میلیون چه خودرویی می توان خرید؟ +عکس

قیمت خودرو در شروع سال 1402 کاهشی شد و این روند تا زمستان سال گذشته ادامه پیدا کرد. در زمستان 1402 روند قیمت خودرو به مدار صعودی بازگشت و خودروهای داخلی و مونتاژی رشد قیمت پیدا کردند. قیمت خودرو در هفته های نخست سال جاری تحت تاثیر افزایش قیمت دلار بار دیگر افزایش پیدا کرد. با این وجود در هفته پایانی فروردین و اوایل اردیبهشت قیمت خودرو کاهشی شد.

قیمت خودرو امروز، شنبه 19خرداد 1403، در ثبات کامل کار خود را آغاز کرد.

طوری که در صبح اولین روز هفته قیمت‌ها بدون تغییر مانده‌اند و احتمالاً از ساعاتی دیگر تغییرات خود را آغاز کنند.

با توجه به قیمت‌های اعلامی، بازار خودرو‌های داخلی و مونتاژی نسبت به روز‌های گذشته در ثبات کامل به کار خود ادامه می‌دهد.

قیمت خودرو‌های داخلی

بازار خودرو‌های داخلی در صبح امروز بدون تغییر باقی مانده‌اند.

سورن پلاس (فول) و دنا پلاس (6 سرعته) هر دو از محصولات شرکت ایران خودرو، در صبح امروز هیچ تغییری نسبت به گذشته نداشته‌اند و هر کدام به‌ترتیب به قیمت‌های ۷۱۹ میلیون تومان و 837 میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شوند.

پژو 207 دنده‌ای پانوراما و تارا اتوماتیک V2 از دسته دیگر محصولات این شرکت، بدون هیچ تغییری به قیمت‌های 980 میلیون تومان و 914 میلیون تومان معامله می‌شوند.

ساینا S اتوماتیک و کوییک GXR-L از محصولات شرکت سایپا، هر کدام به بهای 515 میلیون تومان و 430 میلیون تومان بدون تغییر گزارش ‌شوند.

سایر محصولات داخلی نیز صبح امروز هیچ تغییر قیمتی نداشتند و با حفظ تعادل به کار خود ادامه دادند.


 

قیمت خودرو‌های مونتاژی

قیمت خودرو‌های مونتاژی مانند محصولات داخلی در ثبات کامل به سر می‌برد.

‎X33 کراس (دستی) و آریزو 6 پرو در شمار محصولات مدیران خودرو، صبح امروز هیچ تغییر قیمتی تجربه نکرده‌اند و هر کدام به‌ترتیب با قیمت یک میلیارد و 45 میلیون تومان و یک میلیارد و 585 میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شوند.

تیگو7 پرو پرمیوم و تیگو 8 پرو (هیبرید) از دسته محصولات جذاب و لوکس این شرکت، مانند سایرین تغییری پیدا نکرده‌اند. و هر کدام با قیمت‌های دو میلیارد و سه میلیارد و 20 میلیون تومان به فروش می‌رسند.

جک S5 و کی‌ام‌سی J7 در شمار برتر محصولات کرمان موتور، با حفظ ثبات نسبت به روز‌های گذشته به قیمت یک میلیارد و 640 میلیون تومان و یک میلیارد و 740 میلیون تومان خرید و فروش می‌شوند.

فیدلیتی پرستیژ (7 نفره) از محصولات جذاب مونتاژی شرکت بهمن موتور بدون تغییر باقی مانده است که به نرخ دو میلیارد و 770 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.com/d/3npawo
منبع خبر: تجارت نیوز

پربیننده ترین




اخبار داغ