کریستیانو رونالدو| رونالدو| کریستیانو رونالدو و همسرش

کریستیانو رونالدو خواننده شد| بازخوانی مشهورترین آهنگ اسپانیایی توسط رونالدو

کریستیانو رونالدو در کمپینی تبلیغاتی حاضر شد و یکی از مشهورترین آهنگ‌ها از خواننده اسپانیایی محبوب را بازخوانی کرد.
کد خبر: 46438
کریستیانو رونالدو خواننده شد| بازخوانی مشهورترین آهنگ اسپانیایی توسط رونالدو

کریستیانو رونالدو یک ستاره فوتبال اهل پرتغال است که این روزها در عربستان پا به تو است. رونالدو با یک مدل اسپانیایی به نام جورجیانا رودریگز ازدواج کرده است. کریستیانو رونالدو برای اولین بار مزه پدر شدن را در سال 2010 چشید. پس از آشنایی کریستیانو رونالدو با جورجینا رودریگز در سال 2017 آنها از طریق رحم اجاره ای صاحب 2 فرزند دوقلو شدند؛ یک پسر به نام متئو و یک دختر که اوا ماریو نام دارد دوقلوهای این زوج هستند.

ویدیویی قدیمی از کریستیانو رونالدو به تازگی وایرال شده که شور و هیجان خاصی در بین هواداران این فوتبالیست محبوب ایجاد کرده است. ویدیویی که شاید کمتر کسی می‌توانست تصور کند؛ یکی از بهترین فوتبالیست‌های تاریخ در قالب خواننده آهنگ عاشقانه «عشق من» (Amor Mio) از خولیو ایگلسیاس.

این ویدئو که در سال ۲۰۰۹ ضبط شد، بخشی از یک کمپین تبلیغاتی برای بانکی به نام بانکو اسپریتو سانتو در کشور پرتغال بود و کریستیانوی جوان را نشان می‌دهد که در استودیوی موسیقی نشسته و این آهنگ عاشقانه را با تمام وجودش می‌خواند. شاید رونالدو آرزو می‌کرد که این تبلیغ هم مانند بانک دیگر وجود نداشته باشد اما متاسفانه بانک ناپدید شده اما ویدیوی خوانندگی CR7 همچنان در اینترنت قابل مشاهده است.

البته هواداران این اسطوره تکرارنشدنی عاشق ویدیو شده‌اند و واکنش‌های خوبی هم نشان داده‌اند، مثلا یکی از آنها نوشت: «نه تنها بهترین فوتبالیست تاریخ است بلکه بهترین خواننده تاریخ هم هست.» دیگری اذعان داشت: «هم استعداد بهشتی در فوتبال دارد و هم صدایش بهشتی است»، دیگری اضافه کرد: «چرا اشکهایم جاری شده؟ صدایش مانند فرشته‌هاست».

این تبلیغ زمانی ضبط شد که رونالدو اولین دوران حضورش در منچستریونایتد را طی می‌کرد. او در آن تابستان با رئال مادرید قرارداد امضا کرد و شهرت و اعتبارش بسیار فراتر از آواز خواندن در یک آگهی تبلیغاتی به اوج رسید. این ستاره کمپین‌های تبلیغاتی با شرکت‌های بسیار بزرگی مانند نایکی و آرمانی دارد و حتی از آن زمان برند لباس زیر خود را نیز راه‌اندازی کرده است.




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.com/d/3npagv
منبع خبر: خبرآنلاین

پربیننده ترین




اخبار داغ