مهران مدیری| مهران مدیری و همسرش| همسر مهران مدیری

شوخی بامزه مهران مدیری با طرز پوشش مهمانان اسکار| جوراب خیاری امیر کاظمی سوژه خنده شد

آیتمی از برنامه اسکار به کارگردانی و اجرای مهران مدیری در فضای مجازی وایرال شده است.
کد خبر: 9962
شوخی بامزه مهران مدیری با طرز پوشش مهمانان اسکار| جوراب خیاری امیر کاظمی سوژه خنده شد

مهران مدیری خالق بسیاری از سریالهای طنز ماندگار تلویزیون است که مخاطبان پرشماری دارند. پاورچین، شبهای برره، مرد هزار چهره، جایزه بزرگ و قهوه تلخ از ساخته های مهران مدیری است که هم آن‌ها را کارگردانی کرده و هم به عنوان بازیگر در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته است. مهران مدیری چندین سال مجری برنامه دورهمی شبکه نسیم بود اما سال گذشته از صداوسیما خداحافظی کرد و هم‌اکنون در شبکه نمایش خانگی برنامه اسکار را در حال پخش دارد.

 اسکار یک رئالیتی شوی چالش محور است که مهمانان آن همگی از بازیگران و افراد مشهور هستند. در این رئالیتی شو، مهران مدیری، به‌عنوان کارگردان هنری و مجری اصلی برنامه و نیما شعبان نژاد به‌عنوان دستیار مجری اصلی حضور خواهند داشت. در این برنامه، هر فرد تلاش میکند چالش خود را به خلاقانه‌ترین روش ممکن انجام دهد و رقابت بر سر تندیس اسکار خواهد بود. هر مهمان بر اساس نحوه انجام چالش خود، از مجری اصلی برنامه امتیاز دریافت می‌کند و براساس امتیازهای دریافتی، برنده تندیس اسکار مشخص می‌شود. همچنین مهمانی که کمترین امتیاز را دریافت کند، یک مسئولیت اجتماعی برعهده خواهد گرفت

فصل سوم اسکار با حضور فرناز رهنما، نیکی مظفری، امیر کاظمی، امیرعلی نبویان پخش شد که شوخی و خنده های زیادی به همراه داشت. در یکی از آیتم ها مهران مدیری با کنایه به عینک نیما شعبان نژاد شروع کرد و با جوراب های امیر کاظمی تمام کرد.

در میان اخبار

کنایه‌های مهران مدیری به طرز پوشش یکی از مهمانان برنامه‌اش را در ویدئو زیر ببینید و بخندید.




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.com/d/3ndlr2
منبع خبر: اینستا

پربیننده ترین




اخبار داغ