طرز تهیه کباب| طرز تهیه کباب دیگی| طرز تهیه کباب بدون ریزش

طرز تهیه کباب دیگی | در کمتر از 40 دقیقه کباب دیگی خوشمزه درست کن

انواع کباب در فرهنگ و رسوم غذایی ما ایرانی‌ها جایگاه ویژه‌ای دارد. این غذای پرطرفدار انواع مختلفی دارد که یکی از آن‌ها کباب دیگی است.
کد خبر: 46659
طرز تهیه کباب دیگی | در کمتر از 40 دقیقه کباب دیگی خوشمزه درست کن

طرز تهیه کباب به عنوان یکی از  سنتی ترین و لذیذترین غذاهای ایرانی در وهله اول شاید سخت به نظر برسد اما افرادی که ترفندهای آن را یاد می گیرند دیگر برای همیشه بهترین کباب را تهیه می کنند. مشکلی که برخی از افراد دارند این است که کباب می ریزد و روی سیخ نمی ماند، در حالی که اگر طرز تهیه کباب را به طور دقیق یاد بگیرند دیگر این مشکل به وجود نمی آید. در ادامه با طرز تهیه کباب دیگی آشنا خواهید شد.

انواع کباب در فرهنگ و رسوم غذایی ما ایرانی‌ها جایگاه ویژه‌ای دارد. این غذای پرطرفدار انواع مختلفی دارد که یکی از آن‌ها کباب دیگی است. طرز تهیه کباب دیگی بیشتر به عنوان وعده شام ساده مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای تهیه این خوراک سنتی از گوشت گوسفندی و گوشت گوساله چرخ‌کرده استفاده می‌شود.

کباب دیگی را در قدیم در ظرف‌های سفالی تهیه می‌کردند. امروزه به جای کباب دیگی سنتی، بیشتر از مدل کباب تابه‌ای استفاده می‌شود. این غذا در کمتر از چهل دقیقه تهیه می‌شود، بنابراین اگر فرصت کافی برای تهیه غذا ندارید، کباب تابه‌ای گزینه مناسبی است.

در ویدئوی زیر طرز تهیه کباب دیگی خانگی ساده و خوشمزه با چاشنی سس گوجه فرنگی آموزش داده می‌شود.

 




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.com/d/3kqy6q

پربیننده ترین




اخبار داغ