آزاده زارعی| آزاده زارعی و همسرش| همسر آزاده زارعی

آزاده زارعی هزاداران دلار برای استایلش خرج کرد | رونمایی از استایل گرانقیمت آزاده زارعی در اکران پول و پارتی

از کیف ۳ هزار دلاری گوچی تا دستبند چرم هرمس، بخشی از استایل گران‎قیمت آزاده زارعی در اکران خصوصی فیلم پول و پارتی را شامل می‌شد.
کد خبر: 49559
آزاده زارعی هزاداران دلار برای استایلش خرج کرد | رونمایی از استایل گرانقیمت آزاده زارعی در اکران پول و پارتی

آزاده زارعی با بازی در سریال آوای باران و در نقش باران به شهرت رسید. آزاده زارعی پس از آوای باران در فیلم و سریال های مختلفی بازی کرد. آزاده زارعی در سال های اخیر کم کار بوده و می گوید حاضر نیست در هر فیلمی بازی کند. 

 آزاده زارعی که علاقه‌مندان به فیلم و سریال او را با بازی در سریال «آوای باران» می‌شناسند، به تازگی با استایل خاص و گرانقیمتش در اکران خصوصی فیلم «پول و پارتی» در پردیس سینمایی باغ کتاب خبرساز شده است.

سایت چی بپوشم در خصوص استایل او نوشته است: خانم زارعی در این مراسم اکران، با استایلی سبزرنگ جلوی دوربین‌ها آمد و دو آیتم خاص در استایل او، نظر ما را به خود جلب کرد. اول کیف مدل Gucci Gg matelassé از برند «گوچی» که قیمتی ۳ هزار دلاری برابر با ۲۰۰ میلیون تومان دارد. این شولدر بگ از کالکشن اخیر این برند است و در سایت «گوچی» در دسترس است.

دومین آیتم هم دستبند چرمی برند «هرمس» بود که جزو لوکس‌ترین برندهای اروپایی به حساب می‌آید. این دستبند از چرم مصنوعی سبزرنگ ساخته شده و قیمتی حدود ۵۰۰ یورو دارد. این دستبند جزو کالکشن ۲۰۱۹ برند «هرمس» بوده‌ است.

در میان اخبار







کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.com/d/3kqb6d

پربیننده ترین




اخبار داغ