امیر تتلو| آهنگ امیر تتلو| امیر تتلو زندان

نوجوانان امیر تتلو را آزاد می کنند؟ | اقدام جالب طرفداران امیر تتلو

وکیل امیر تتلو می گوید نوجوانان برای آزادی تتلو دست به دعا برداشته اند.
کد خبر: 41759
نوجوانان امیر تتلو را آزاد می کنند؟ | اقدام جالب طرفداران امیر تتلو

امیر تتلو خواننده جنجالی سبک آر اند بی چند هفته ای است که در بازداشت به سر می برد. امیر تتلو پس از مهاجرت از ایران در کشور ترکیه زندگی می کرد که پلیس ترکیه این خواننده را به خاطر رفتارهای غیر اخلاقی اش به پلیس ایران تحویل داد و در حال حاضر پرونده ای برای او در دادگاه تشکیل شده است. امیر تتلو این روزها در بازداشت به سر می برد و منتظر تعیین تکلیف خود است و این احتمال وجود دارد که به چندین سال حبس محکوم شود.

الهام رحیمی فرد، وکیل مدافع تتلو می گوید: تتلو طرفداران زیادی دارد و از زمانی که وکالت او را برعهده گرفته‌ام و شماره تلفن خودم و دفترم در اختیار طرفدارانش قرار گرفته، نوجوان‌های زیادی با من تماس می‌گیرند و همه‌شان خواسته‌شان این است که هر کاری می‌توانم برای آزادی موکلم انجام دهم و برایش دعا می‌کنند.

وکیل تتلو گفت: من قبل از اینکه به‌عنوان وکیل مدافع متهم انتخاب شوم، هیچ شناختی از او نداشتم؛ به همین دلیل نمی‌توانم در این‌باره قضاوتی داشته باشم، اما در این مدت متوجه شدم که موکلم فردی بسیار آرام و البته با روحیه‌ای حساس و لطیف است. او سعی می‌کند بیشتر اوقاتش را در زندان به خواندن قرآن و نهج‌البلاغه، تماشای تلویزیون و کارهای هنری خودش ازجمله نوشتن شعر و موسیقی بپردازد.

رحیمی فرد افزود: موکلم به‌گفته خودش تمام ماه رمضان را روزه گرفت. موکلم توبه کرده و درصورت آزادی همه چیز بستگی به‌خودش و اطرافیانش دارد.

 




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.com/d/3kq68d

پربیننده ترین




اخبار داغ