الناز شاکردوست| الناز شاکردوست و همسرش| همسر الناز شاکردوست

بی اطلاعی وزیر ارشاد از احضار الناز شاکردوست به دادسرا | می‌گویم دوستان سینمایی پیگیری کنند

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره احضار الناز شاکردوست به دادسرا گفت: در جریان آن نیستیم، می‌گویم دوستان سینمایی پیگیری کنند.
کد خبر: 48811
بی اطلاعی وزیر ارشاد از احضار الناز شاکردوست به دادسرا | می‌گویم دوستان سینمایی پیگیری کنند

الناز شاکردوست بازیگر مشهور سینماست که دهه 80 با چند فیلم سینمایی مانند گل یخ و عروس فراری به شهرت رسید. گرچه الناز شاکردوست در دهه 80 معروف شد اما همواره به فیلم هایی که او بازی می کرد انتقاد می شد و این بازیگر بیشتر در سینمای بدنه فعالیت می کرد اما در سالهای اخیر در فیلم های جدی تر ایفای نقش کرده است. الناز شاکردوست چند سال قبل موفق به کسب سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر شده است.

محمدمهدی اسماعیلی درباره احضار الناز شاکردوست به دادسرا گفت: در جریان آن نیستیم، می‌گویم دوستان سینمایی پیگیری کنند. الناز شاکردوست به تازگی تصویری از احضاریه اش به دادسرای فرهنگ و رسانه تهران منتشر کرد که به او اخطار داده شده است. در پرونده او آمده به دلیل جریحه دار نمودن عفت عمومی به دادسرا احضار شده است.

به گزارش ایرنا، الناز شاکردوست، تصویری از احضاریه اش به دادسرای فرهنگ و رسانه تهران منتشر کرد که به او اخطار داده شده. در پرونده او آمده به دلیل جریحه دار نمودن عفت عمومی به دادسرا احضار شده است. شاکردوست در این استوری نوشت: «هرچی فکر می‌کنم نمی‌دونم من چطوری تونستم عفت عمومی رو جریحه دار کنم؟ ...»

در میان اخبار




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.com/d/3kq59a

پربیننده ترین




اخبار داغ