حمله ایران به اسرائیل| جنگ ایران و اسرائیل| جنگ ایران اسرائیل

ادعای جدید اسرائیل درباره رهگیری موشک‌ها و پهپاد‌های ایران | ۹۹ درصد موشک‌ها و پهپاد‌های در آسمان منهدم شدند

اسرائیل مدعی شد: ۹۹ درصد موشک‌ها و پهپاد‌های ایران رهگیری شدند.
کد خبر: 32359
ادعای جدید اسرائیل درباره رهگیری موشک‌ها و پهپاد‌های ایران | ۹۹ درصد موشک‌ها و پهپاد‌های در آسمان منهدم شدند

حمله ایران به اسرائیل از شب گذشته با پرتاب ده ها پهباد به سمت اسرائیل آغاز شد. پس از حمله اسرائیل به ساختمان کنسولگری ایران در سوریه، ایران تاکید کرد که از اسرائیل انتقام خواهد گرفت و گفته شده بود که حمله ایران به اسرائیل قریب الوقوع است. اکنون پس از گذشت 12 روز حمله ایران به اسرائیل آغاز شده است.

در پی حمله موشکی رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق و شهادت مستشاران ایرانی که تنها آخرین نمونه از اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی است و سابقه‌ آن به دهه‌های گذشته می‌رسد، ایران در واکنش از حق قانونی و مشروع خود برای تنبیه این رژیم استفاده کرد.

دانیل هاگاری، سخنگوی ارتش اسرائیل اعلام کرد ایران ۱۷۰ پهپاد، بیش از ۳۰ موشک کروز و بیش از ۱۲۰ موشک بالستیک را به سمت اسرائیل پرتاب کرد.

در میان اخبار

به گزارش عصر ایران به نقل از یورو نیوز؛ او افزود از این تعداد چند موشک بالستیک به خاک اسرائیل رسید و به یک پایگاه هوایی آسیب جزئی وارد کرد.

یک سخنگوی دیگر ارتش اسرائیل نیز گفت که موشک‌ها و پهپاد‌های پرتاب شده از سوی ایران به سمت اسرائیل به بیش از ۳۰۰ عدد می‌رسید که "۹۹ درصد" آن‌ها رهگیری و در آسمان منهدم شدند.




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.com/d/3ko7wx
منبع خبر: عصر ایران

پربیننده ترین




اخبار داغ