محمدرضا شجریان| پسر محمدرضا شجریان| محمدرضا شجریان و پسرش

استاد شجریان تماشاگر دربی مادرید شد| ابراز دلتنگی پسر محمدرضا شجریان برای پدرش

حضور پسر محمدرضا شجریان به همراه عکس پدرش در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو در فضای مجازی بازتاب گسترده ای داشت.
کد خبر: 8057
استاد شجریان تماشاگر دربی مادرید شد| ابراز دلتنگی پسر محمدرضا شجریان برای پدرش

خسروی آواز ایران، محمدرضا شجریان یکی از خوانندگان محبوب و مشهور موسیقی کلاسیک ایران است که در دربی مادرید به همراه پسرش تماشاگر بازی بود. شب گذشته (دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۲) دربی مادرید برگزار شد و رئال مادرید در آخرین دقایق پیروزی یک بر صفر مقابل اتلتیکومادرید را با تساوی عوض کرد. رایان شجریان پسر محمدرضا شجریان در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو حاضر بود و این بازی حساس را از نزدیک تماشا کرد.

محمدرضا شجریان در سال 1340 برای اولین بار با فرخنده گل‌افشان ازدواج می‌کند. این زوج 30 سال با یکدیگر زندگی کردند که حاصل این ازدواج سه دختر به نام‌های راحله، افسانه و مژگان و یک پسر به نام همایون بود.

محمدرضا شجریان در سال 1370 پس از جدایی از همسر اولش در سن 53 سالگی با کتایون خوانساری که آن موقع 26 سال داشت، ازدواج می‌کند. حاصل این ازدواج پسری به نام رایان است. رایان شجریان در سال 1376 در کانادا به دنیا آمد.

در میان اخبار

رایان شجریان کوچکترین فرزند محمدرضا شجریان عکسی از استاد را همراه خود به ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برد تا یاد و خاطره پدرش را زنده کرده باشد. زنده یاد محمدرضا شجریان علاقه زیادی به تماشای فوتبال داشت. در ویدئو زیر دلتنگی رایان شجریان برای پدرش که همه را احساسی کرد را مشاهده خواهید کرد.




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.com/d/3gxy52
منبع خبر: فرارو

پربیننده ترین




اخبار داغ