طرز تهیه پیتزا | طرز تهیه پیتزا فوری| طرز تهیه پیتزا خوشمزه

طرز تهیه پیتزا با نان تست | این پیتزا خانگی را درون ماهیتابه درست کنید

پبتزا با نان تست یکی از انواع خوشمزه پیتزاست که برای تهیه آن به جای خمیر پیتزا از نان تست استفاده می‌شود و به همین دلیل بسیار برشته و خوشمزه است.
کد خبر: 48709
طرز تهیه پیتزا با نان تست | این پیتزا خانگی را درون ماهیتابه درست کنید

طرز تهیه پیتزا برای افرادی که تاکنون پتزا درست کردن را تجربه نکرده اند کار سختی به نظر می رسد اما اگر وقت بگذارید کم کم در درست کردن پیتزا حرفه ای می شوید.در واقع  آنهایی که چند بار موفق شده اند پیتزاهای خوشمزه درست کنند می دانند که طرز تهیه پیتزا آنقدر هم سخت نیست و اگر نحوه درست کردن پیتزا دست تان بیفتد دیگر هیچ مشکلی برای تهیه آن نخواهید داشت. در این مطلب طرز تهیه پیتزا با نان تست را آموزش خواهیم داد.

پیتزا ماهیتابه‌ای با نان تست یکی از انواع روش‌های پخت پیتزاست که بدون استفاده از فر و داخل ماهی تابه تهیه می‌شود؛ همچنین این نوع پیتزا نیازی به تهیه خمیر ندارد و با استفاده از نان تست تهیه می‌شود. در این روش نان تست کاملا برشته می‌شود و در ترکیب با پنیر و سایر مواد تشکیل دهنده پیتزا بسیار خوشمزه خواهد شد و طعم بی‌نظیری دارد. در ادامه این مطلب طرز تهیه پیتزای نان تست همراه با نکات مهم و فوت و فن‌های مربوط به تهیه این پیتزا تقدیم به شما کاربران گرامی خواهد شد.

مواد لازم برای تهیه پیتزا با نان تست

نان تست: ۴ عدد
پنیر ورقه‌ای گودا: ۶ عدد
ژامبون مرغ یا گوشت: ۳ ورق
سوسیس: ۱ عدد
قارچ: ۲ عدد
فلفل دلمه‌ای: یک چهارم یک عدد
پنیر پیتزا: ۱ فنجان
سس کچاب: به میزان لازم
کره: به میزان لازم
فلفل سیاه و پودر آویشن: به میزان لازم

طرز تهیه پیتزا با نان تست

۱ ـ برای شروع کار ابتدا کره را که به دمای محیط رسیده است، به نان تست‌ها بمالید؛ سپس مقداری سس کچاب روی نان‌ها بمالید و بعد نان‌ها را کنار هم به صورت مربع داخل ماهی تابه بچینید. حالا ۴ ورق از پنیر ورقه‌ای چدار یا گودا را روی نان تست‌ها بگذارید.
۲ ـ ژامبون و سوسیس را به صورت جداگانه کمی تفت بدهید؛ سپس روی نان تست‌ها بچینید و روی آن مقداری پنیر پیتزا بریزید. فلفل دلمه‌ای و قارچ خرد شده را روی نان‌ها بچینید و مقداری فلفل سیاه و پودر آویشن بپاشید. در آخر مقداری دیگر پنیر پیتزا روی مواد بریزید و درب ماهی تابه را ببندید. حالا حرارت را کم کنید و نیم ساعت زمان بدهید تا مواد بپزد و نان برشته شود. وقتی پنیر پیتزا کاملا آب شد، پیتزای خوشمزه نان تست شما آماده سرو است، نوش جان.




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.com/d/3gmrxx

پربیننده ترین




اخبار داغ