پرسپولیس| پرسپولیس تهران| بازیکنان پرسپولیس

سرمربی پرسپولیس مشخص شد | توافق پرسپولیس با سرمربی خارجی

با اعلام خبرنگار مطرح دنیای فوتبال، والتر ماتزاری سرمربی پرسپولیس شد.
کد خبر: 47381
سرمربی پرسپولیس مشخص شد | توافق پرسپولیس با سرمربی خارجی

پرسپولیس تهران یکی از دو قطب فوتبال ایران است که بیش از 40 میلیون هوادار در کشور دارد. پرسپولیس در فصول اخیر قهرمان بلامنازع لیگ برتر فوتبال ایران بوده و امسال نیز در کنار استقلال از شانس های اصلی قهرمانی به حساب می آید. پرسپولیس چند روز قبل نهمین قهرمانی خود در لیگ برتر را جشن گرفت.

انتخاب سرمربی جدید پرسپولیس به بهترین شکل ممکن تکمیل شد. پس از قهرمانی در لیگ برتر و جدایی اوسمار ویرا از این تیم، سرخ ها به سراغ چند گزینه رفتند که در این میان، نام فنت شیپ هلندی بیشتر از سایر گزینه ها به پرسپولیس لینک شده بود.

در این میان نیز از والتر ماتزاری، سرمربی مشهور ایتالیایی به عنوان یکی از گزینه های پرسپولیس نام برده می شد اما مدیران باشگاه مذاکره با این سرمربی را تکذیب کردند تا اینکه یکی از بزرگترین خبرنگاران دنیای فوتبال در خبری شبانه و شوکه کننده، از توافق پرسپولیس با سرمربی سابق ناپولی خبر داد.

در میان اخبار

جیانلوکا دی مارزیو که پیش از این نیز به عنوان یکی از نخستین منابع خبری از حضور آندره آ استراماچونی در استقلال خبر داده بود، دقایقی پیش اعلام کرد که والتر ماتزاری به ایران می رود و او سرمربی جدید پرسپولیس خواهد بود.




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.com/d/3gmga9
منبع خبر: ورزش سه

پربیننده ترین




اخبار داغ