جوکر| جوکر 2| رئالی شو جوکر| فصل دوم جوکر

اجرای جوکر 2 توسط احسان علیخانی به جای سیامک انصاری| اسامی بازیگران زن فصل دوم جوکر

فصل دوم جوکر با اجرای احسان علیخانی و شرکت کنندگان زن آماده پخش شد.
کد خبر: 42381
اجرای جوکر 2 توسط احسان علیخانی به جای سیامک انصاری| اسامی بازیگران زن فصل دوم جوکر

رئالی شو جوکر یک برنامه طنز و جذاب و پر مخاطب است که به کارگردانی احسان علیخانی ساخته شده است. فصل اول جوکر در ژانر خانوادگی و اجتماعی در 8 قسمت با حضور هنرمندان شناخته کشورمان پخش شد و رقابت جذابی را به نمایش گذاشتند. جوکر از آذر 1400 پخش خود را در شبکه نمایش خانگی آغاز کرد و حالا قرار است فصل دوم جوکر با حضور زنان پخش شود.

فصل دوم رئالیتی شو جوکر به کارگردانی احسان علیخانی و سید حامد میرفتاحی پس از مدت ها انتظار وارد مرحله پیش تولید شد. این رئالیتی شو پرطرفدار هم اکنون در مرحله آماده سازی دکور قرار دارد. قرار است ضبط سری جدید با حضور بانوان هنرمند نیز برگزار شود.

طبق آنچه در رسانه ها منتشر شده است، در فصل دوم جوکر از شرکت کنندگان برتر سری قبل در چالش ها کمک گرفته شده است. همچنین قرار است در روند مسابقه خلاقیت هایی ایجاد شود. از تغییرات مهم فصل دوم این است که احسان علیخانی به جای سیامک انصاری اجرای جوکر را برعهده گرفته است.

شبنم مقدمی، ژاله صامتی، نازنین بیاتی، گوهر خیراندیش، الناز حبیبی، الیکا عبدالرزاقی، مونا فرجاد، آناهیتا همتی، سیما تیرانداز، سوسن پرور، رویا میرعلمی، سحر ولدبیگی، نعیمه نظام دوست، هدیه بازوند، نگین معتضدی، ندا قاسمی و فلامک جنیدی در فصل دوم جوکر به رقابت خواهند پرداخت.

 

 




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.com/d/3gmdxn

پربیننده ترین




اخبار داغ