سیزده بدر| سیزده بدر 1403| تعطیلی سیزده بدر

واکنش وزیر کشور به تعطیلی پارک ها و بوستان ها در سیزده بدر توسط صدا و سیما

خبر تعطیلی همه پارک ها، بوستان‌ها و تفرجگاه‌های کشور در روز ۱۳ فروردین مصادف با سیزده بدر یا روز طبیعت تکذیب شد.
کد خبر: 21181
واکنش وزیر کشور به تعطیلی پارک ها و بوستان ها در سیزده بدر توسط صدا و سیما

با توجه به همزمان شدن سالروز شهادت حضرت علی (ع) و روز طبیعت (۱۳ فروردین)، ورود به پارک ها و فضاهای سبز برای سیزده بدر ممنوع شد. سیزده بدر در ایران مصادف با روز طبیعت است که در 13 فروردین ماه خانواده ها به بیرون از خانه و تفرجگاه ها مراجعه می کنند.

شب گذشته رسانه ها به تاسی از صداوسیما نوشتند وزارت کشور اعلام کرد: با توجه به پیش بودن روز طبیعت و همزمانی آن با ایام ماه مبارک رمضان به ویژه سالروز شهادت مولای متقیان حضرت علی (ع) و حرمت این ماه؛ مقرر شده در روز ۱۳ فروردین همه پارک ها، بوستان‌ها و تفرجگاه‌ها مثل سنوات قبل بسته بوده و یک ساعت قبل از اذان مغرب بازگشایی شود.

ابتدا خبرگزاری صدا و سیما خبر از بسته شدن پارک‌ها می‌دهد. سپس وزارت کشور خبر را تکذیب می‌کند و از آن سو، فرماندار قزوین می‌گوید بر اساس "دستور العمل بالادستی" و "همراه با تمامی استان‌های کشور" پارک‌ها و تفرجگاه‌ها در این روز تعطیل خواهند بود!

از طرف دیگر، وزیر کشور توئیت می‌کند که مراقب توطئه دشمنان باشید!

وزیر کشور در واکنش به خبری که صداوسیما منتشر کننده آن بود: مردم فهمیم ایران همیشه حرمت ماه مبارک رمضان را حفظ کردند. نوروز و سنت اسلامی یک پیوند دیرینه دارد. در وزارت خانه هیچ تصمیمی برای تعطیلی گرفته نشده است. مواظب توطئه دشمنان باشیم.




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.com/d/3gdrex

پربیننده ترین




اخبار داغ