تصادف اتوبوس| تصادف اتوبوس و کامیون

تصادف اتوبوس زائران عراقی با کامیون در جاده سمنان| آخرین وضعیت مصدومان زئران در حال برگشت از مشهد

تصادف اتوبوس و کامیون در جاده سمنان 28 مصدوم به جای گذاشت.
کد خبر: 9333
تصادف اتوبوس زائران عراقی با کامیون در جاده سمنان| آخرین وضعیت مصدومان زئران در حال برگشت از مشهد

تصادف اتوبوس و کامیون در ۳۰ کیلومتری سمنان ساعت سه و ۱۸ دقیقه بامداد امروز رخ داد. حادثه برخورد یک دستگاه اتوبوس با یک دستگاه کامیون در کیلومتر ۸۴ محور دامغان به سمنان (۳۰ کیلومتری سمنان) رخ داد. اتوبوس حامل زائران عراقی بود که از مشهد در حال بازگشت به کرمانشاه بودند.

به گزارش صدا و سیما، این حادثه ۳۱ مصدوم بر جای گذاشت که ۳ نفر از آن‌ها با دادن رضایت شخصی از اعزام به مرکز درمانی امتناع کردند.گروه‌های عملیاتی ۲۸ مصدوم حادثه دیده را به بیمارستان کوثر سمنان منتقل کردند.

پژمان قرائیان رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی سمنان گفت: ۲۸ نفر از مسافران حادثه‌دیده برای دریافت خدمات تخصصی به بیمارستان کوثر سمنان منتقل شدند.

در میان اخبار

رییس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت: حادثه برخورد یک دستگاه اتوبوس مشهد- کرمانشاه و کامیون در محور دامغان به سمنان ۲۸ مصدوم داشت.

پژمان قراییان روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: حادثه برخورد یک دستگاه اتوبوس و کامیون در ۳۰ کیلومتری سمنان ساعت سه و ۱۸ دقیقه بامداد امروز رخ داد که پس از گزارش حادثه، گروه‌های عملیاتی به سرعت به محل اعزام و ۲۸ نفر از مسافران حادثه دیده برای دریافت خدمات تخصصی به بیمارستان کوثر سمنان منتقل شدند.




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.com/d/3gbqn4
منبع خبر: ایرنا

پربیننده ترین




اخبار داغ