الناز شاکردوست| الناز شاکردوست و همسرش| همسر الناز شاکردوست

الناز شاکردوست حقایق جشنواره فجر را فاش کرد | اولین صحبت های الناز شاکردوست پس از فریادهایش در سالن سینما

الناز شاکردوست که در جریان اکران فیلم بی بدن در پردیس کوروش، به جشنواره فیلم فجر و برگزار کنندگان آن اعتراض کرد، در ویدئویی توضیحاتی ارائه داد.
کد خبر: 7280
الناز شاکردوست حقایق جشنواره فجر را فاش کرد | اولین صحبت های الناز شاکردوست پس از فریادهایش در سالن سینما

الناز شاکردوست بازیگر مشهور سینماست که دهه 80 با چند فیلم سینمایی مانند گل یخ و عروس فراری به شهرت رسید. گرچه الناز شاکردوست در دهه 80 معروف شد اما همواره به فیلم هایی که او بازی می کرد انتقاد می شد و این بازیگر بیشتر در سینمای بدنه فعالیت می کرد اما در سالهای اخیر در فیلم های جدی تر ایفای نقش کرده است. الناز شاکردوست چند سال قبل موفق به کسب سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر شده است.

الناز شاکردوست بازیگر فیلم سینمایی بی بدن به کارگردانی مرتضی علیزاده، که در جریان اکران این فیلم در پردیس کوروش، به جشنواره فیلم فجر و برگزار کنندگان آن اعتراض کرد در سخنانی گفت: اگر فرهنگ و هنر نابود شود، ایران هم نابود می‌شود. دریافت مجوز فیلم اجتماعی در گرو حضور در جشنواره فجر است. این قانون را نمی‌فهمم. از طرفی می‌گویند کار نکنید. اما مگر سینما فقط بازیگرانش هستند؟

او مدتی پیش در واکنش به قرار نگرفتن فیلم بی بدن در بخش اصلی مسابقه، در اکران مردمی این فیلم حضور پیدا کرد و در حالی که پس از اکران فیلم با لحنی عصیان آمیز و با فریاد از نابودی سینما سخن می گفت با ممانعت حراست سالن سینما مواجه شد و حراست اجازه صحبت کردن به او را نداد و صدای او را قطع کرد.

ویدئویی که به تازگی الناز شاکردوست منتشر کرده و در خصوص سخنرانی اعتراضی اش صحبت کرده است را ببینید.




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.com/d/3evnp2

پربیننده ترین




اخبار داغ