قتل| قتل پدر| قتل فجیع

پسر 19 ساله کرمانشاهی پدرش را کشت| انگیزه مسخره قاتل از قتل فجیع پدرش

مأموران کلانتری ۲۵ دولت آباد در تحقیقات ابتدایی خود دریافتند شلیک گلوله و قتل توسط پسر ۱۹ ساله فرد مقتول صورت گرفته و پس از آن نیز متواری شده است.
کد خبر: 7656
پسر 19 ساله کرمانشاهی پدرش را کشت| انگیزه مسخره قاتل از قتل فجیع پدرش

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری جوان ۱۹ ساله‌ای خبر داد که در یکی از محلات شهر کرمانشاه با شلیک گلوله پدر ۴۸ ساله اش را به قتل رسانده بود.

سرهنگ علیرضا دلیری اظهار کرد: پس از وقوع قتل مردی میانسال در شهرک دولت آباد کرمانشاه که با شلیک گلوله جانش را از دست داده بود، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: مأموران کلانتری ۲۵ دولت آباد در تحقیقات ابتدایی خود دریافتند شلیک گلوله و قتل توسط پسر ۱۹ ساله فرد مقتول صورت گرفته و پس از آن نیز متواری شده است.

در میان اخبار

رئیس پلیس شهرستان کرمانشاه خاطرنشان کرد: مأموران در ادامه و با انجام کار‌های اطلاعاتی خود توانستند پس از گذشت تنها ۹ ساعت از وقوع جنایت، فرد قاتل را در حوالی منزلشان دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

وی ادامه داد: متهم دستگیر شده در بازجویی‌ها به ارتکاب قتل پدرش به وسیله شلیک گلوله اعتراف و انگیزه اش را از این کار خشم ناشی از اختلافات خانوادگی عنوان کرد.

سرهنگ دلیری در پایان با اشاره به کشف یک قبضه کلت کمری از قاتل، گفت: در این خصوص پرونده‌ای تشکیل و تحقیقات از فرد قاتل ادامه دارد.




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.com/d/3eqwy3
منبع خبر: مهر

پربیننده ترین




اخبار داغ