یارانه کالابرگ| یارانه کالابرگ خرداد| طرح کالابرگ الکترونیکی

واریز یارانه کالابرگ 120 هزار تومانی به حساب خانوارها | استعلام کالابرگ الکترونیکی با این دو کد دستوری

استعلام کالابرگ یارانه برای همه کسانی که نمیدانند مشمول یارانه هستند یانه ، امری ضروری است. پس به یکی از روش های زیر کالابرگ یارانه تان را استعلام کنید.
کد خبر: 46656
واریز یارانه کالابرگ 120 هزار تومانی به حساب خانوارها | استعلام کالابرگ الکترونیکی با این دو کد دستوری

یارانه کالابرگ عنوان طرحی است که در قالب آن دولت حساب یارانه بگیران را برای خرید کالا شارژ می کند.استقبال مردم از طرح یارانه کالابرگ نشان می‌­دهد که طرح فوق توانسته است بر معیشت مردم اثرگذار باشد. طرح یارانه کالابرگ به سه ماه از بهمن تا فروردین اجرا شد. مرحله اول یارانه کالابرگ در 17 بهمن ماه به مناسبت فرارسیدن 22 بهمن ماه شارژ شد. مرحله دوم یارانه کالابرگ در 17 اسفند ماه همزمان با حلول ماه مبارک رمضان شارژ شد و مرحله سوم یارانه کالابرگ نیز فروردین 1403 انجام شد.

یارانه کالابرگ مانند سنوات گذشته با مبلغ 120 هزار تومان شارژ شده است و استفاده از آن اختیاری است. البته این یارانه کالابرگ برخلاف یارانه کالابرگ فجرانه بوده و از حساب سرپرستان خانوار کسر می شود. تصمیم دولت درباره تداوم یارانه کالابرگ فجرانه جدی است اما سازوکار آن در دولت بعدی چیده خواهد شد.

روش‌ های جدید استعلام کالابرگ یارانه در این گزارش ارائه شده است. استعلام کالابرگ یارانه برای همه کسانی که نمیدانند مشمول یارانه هستند یانه ، امری ضروری است. پس از پایان این مطلب شما قادر خواهید بود به یکی از روش های زیر کالابرگ یارانه تان را استعلام کنید.

دولت سیزدهم به‌منظور حمایت از اقشار کم درآمد (دهک یک تا هفت) طرحی به نام کالابرگ‌ فجرانه را ارائه نمود. در این طرح ۱۱ قلم موادغذایی به‌منظور تامین حداقل کالری، ریزمغذی، پروتئین و ویتامین‌های بدن هر فرد در سبد موردنظر وجود دارد.

کد استعلام سبد کالا

یکی از روش‌های استعلام کالابرگ استفاده از کد دستوری است. شما برای این کار کافی است در قسمت صفحه تماس تلفن همراه خود کد استعلام کالابرگ الکترونیکی #۱۴۶۳*۵۰۰* را شماره گیری نمایید.

در ادامه برای شما صفحه‌ای با ۳ گزینه باز خواهد شد، در این قسمت گزینه ۲ یا همان موجودی یارانه سرپرست را انتخاب نمایید.

سپس در صفحه جدید کدملی سرپرست خانوار را وارد کنید.
پس از درج کدملی، مقدار یارانه به شما نمایش داده می‌شود. 
علاوه بر این شما می‌توانید از طریق کد دستوری #۲۸*۷۸۸* اقدام به استعلام کالابرگ کنید.

اما اگر از این طریق استعلام کالابرگ برای شما امکان پذیر نبود، توصیه می‌کنیم از روش تعیین شده دیگر استفاده کنید.

استعلام کالابرگ فجرانه با کد ملی

یکی از سوالات پرتکرار نحوه استعلام کالابرگ با کد ملی است، برای این کار شما باید از روش استعلام با کددستوری استفاده کنید.
استعلام کالابرگ با اپلیکیشن شما

یکی دیگر از روش‌های استعلام کالابرگ یارانه استفاده از اپلیکیشن شما است. شما می‌توانید برای استفاده از این اپلیکیشن ابتدا آن را دانلود و روی موبایل خود نصب کنید.

سپس شماره موبایل سرپرست خانوار و کدامنیتی را در فیلدهای خواسته شده وارد نمایید، سپس گزینه ثبت را انتخاب کنید. 
پس از ورود به برنامه گزینه “اعتبار شما” را انتخاب نمایید.

در مرحله بعد گزینه مانده حساب را انتخاب نمایید.

در نهایت شما اعتبار تخصیصی دولت برای خانوار خود را مشاهده خواهید نمود.

استعلام کالابرگ فقط از طریق کددستوری و برنامه شما امکان‌پذیر است. توصیه می‌کنیم برای جلوگیری از کلاه‌برداری‌های احتمالی روی لینک‌های ارسالی با عناوین استعلام کالا برگ از طریق سایت، دانلود مستقیم اپلکیشن شما و غیره کلیک نکنید.




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.com/d/3emxyy
منبع خبر: صدآنلاین

پربیننده ترین




اخبار داغ