سرقت | سرقت از مسافران | سرقت اموال

سرقت سریالی در ترمینال جنوب با بیهوش کردن مسافران | سوء استفاده کارگر سوپرمارکتی از مسافران تنها

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق حرفه‌ای در پایانه جنوب خبر داد و گفت: داروی بیهوشی، شیوه سارق حرفه‌ای برای سرقت لوازم مسافران بود.
کد خبر: 47056
سرقت سریالی در ترمینال جنوب با بیهوش کردن مسافران | سوء استفاده کارگر سوپرمارکتی از مسافران تنها

براساس تحقیقات و بررسی ها مشخص شد، متهم ۳۵ ساله که کارگر سوپرمارکتی در ترمینال جنوب بوده است، مسافرانی که برای استراحت و صرف چای و آب میوه به این فرد مراجعه می‌کردند، پس از بیهوش کردن با ریختن دارو در نوشیدنی شان، لوازم قیمتی، تلفن همراه و وجه نقدشان را سرقت می‌کرد.

به گزارش صدا و سیما، سرهنگ علی قاسم پور گفت: در پی مراجعه یکی از شهروندان مبنی بر سرقت لوازم شخصی ایشان و بیهوش شدن پس از صرف چای، ماموران کلانتری ۲۰۸ ترمینال جنوب تحقیقات را آغاز کردند.این مقام انتظامی افزود: براساس تحقیقات و بررسی ها مشخص شد، متهم ۳۵ ساله که کارگر سوپرمارکتی در ترمینال جنوب بوده است، مسافرانی که برای استراحت و صرف چای و آب میوه به این فرد مراجعه می‌کردند، پس از بیهوش کردن با ریختن دارو در نوشیدنی شان، لوازم قیمتی، تلفن همراه و وجه نقدشان را سرقت می‌کرد.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت گفت: ماموران کلانتری با اقدامات فنی پلیسی هویت و مخفیگاه متهم را شناسایی و با هماهنگی قضایی، در یک عملیات منسجم متهم را در مخفیگاهش دستگیر و اموال به سرقت رفته از مال باختگان را در مخفیگاه وی کشف کردند

.سرهنگ قاسم پور افزود: در تحقیقات صورت گرفته، متهم به سرقت‌های انجام شده اعتراف و اظهار کرد، سوژه‌های خود را از بین مسافرانی که به تنهایی سفر می‌کردند و همراهی نداشتند، انتخاب می‌کرد.

این مقام انتظامی گفت: دو نفر از شاکیان شناسایی شده و شناسایی سایر شاکیان و کشف جرایم احتمالی متهم در دستور کار پلیس قرار گرفت و متهم برای سیر مراحل قانونی، پس از تشکیل پرونده به دادسرا منتقل شد.




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.com/d/3emx99

پربیننده ترین




اخبار داغ