قیمت دلار| قیمت دلار امروز| افزایش قیمت دلار

قیمت دلار ترمز برید | قیمت دلار امروز یکشنبه 10 تیر 1403 چند؟

قیمت دلار که در هفته‌های اخیر بخاطر انتظارات بازار برای دیدن نتایج انتخابات قیمت نسبتا ثابت و نوسانات محدودی داشت، امروز در بازار آزاد، مجدد سقف ۶۲ هزار تومان را لمس کرد.
کد خبر: 48308
قیمت دلار ترمز برید | قیمت دلار امروز یکشنبه 10 تیر 1403 چند؟

قیمت دلار در 6 ماه اخیر با افزایش حدود 10 هزار تومانی مواجه شده است. در حالی که روند افزایش قیمت دلار از اواسط زمستان 1402 اوج گرفته، خبرگزاری دولت با انتشار یادداشتی نوشته روند رشد قیمت دلار در دولت سیزدهم نسبت به دولت قبل کاهشی بوده است. ایرنا چندی پیش نوشت اگر دولت دوازدهم ادامه پیدا می کرد قیمت دلار در پایان سال 1404 به 200 هزار تومان می رسید اما با دولت سیزدهم این نرخ در پایان دولت به 100 هزار تومان هم نخواهد رسید.

قیمت دلار که در هفته‌های اخیر بخاطر انتظارات بازار برای دیدن نتایج انتخابات قیمت نسبتا ثابت و نوسانات محدودی داشت، امروز در بازار آزاد، مجدد سقف ۶۲ هزار تومان را لمس کرد. نتیجه انتخابات ایران که در آن احتمال پیروزی سعید جلیلی وجود دارد که مخالف مذاکره و رفع تحریم‌هاست و از آن طرف شکست مفتضحانه بایدن در اولین مناظره با ترامپ که دموکرات‌ها را به وحشت انداخته از حمله عوامل بالا رفتن نرخ دلار عنوان می‌شود.

قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله

قیمت دلار امروز یکشنبه ۱۰ تیر طبق اعلام مرکز مبادله ارز و طلا حدود ۴۶ هزار و ۱۶۵ تومان است.

قیمت دلار خدماتی امروز درمقایسه با خریدوفروش‌های دیروز تزدیک ۱۰۰ تومان ارتقا پیدا کرد و همزمان قیمت یورو خدماتی تقریبا به همین اندازه ارتقا پیدا کرد.

قیمت یورو خدماتی که مبنای محاسبه ارز مسافرتی است، امروز ۴۹ هزار و ۴۶۵ تومان است و متقاضیان واجد شرایط می‌توانند با نرخی زیر بازار آزاد سراغ خرید یورو خدماتی بروند.

 




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.com/d/3eme66
منبع خبر: برترین ها

پربیننده ترین




اخبار داغ