تگزاس 3 | آخرین خبر فیلم تگزاس 3 | فیلم تگزاس 3 پژمان جمشیدی و سام درخشانی

آغاز اکران تگزاس 3 از فردا هشتم خرداد | زوج سینمایی پژمان جمشیدی و سام درخشانی غوغا به پا می کنند

اکران فیلم «تگزاس ۳» به کارگردانی مسعود اطیابی و تهیه کنندگی ابراهیم عامریان از روز سه شنبه ۸ خردادماه آغاز می شود.
کد خبر: 45108
آغاز اکران تگزاس 3 از فردا هشتم خرداد | زوج سینمایی پژمان جمشیدی و سام درخشانی غوغا به پا می کنند

مهم‌ترین رقیب کمدی صدرنشین گیشه، «تگزاس 3» به کارگردانی مسعود اطیابی است که از فردا نمایش خود را آغاز می‌کند. تگزاس ۳  قرار بود از هفته گذشته اکرانش را آغاز کند اما با توجه به شرایط پیش آمده، با یک هفته تاخیر از سه شنبه روی پرده سینماها می رود. زوج سینمایی پژمان جمشیدی و سام درخشانی باری دیگر در سینما با تگزاس 3 غوغا به پا می کنند.

قسمت اول و دوم «تگزاس» به ترتیب سال‌های 97 و 98 نمایش داده شدند و هر دو فیلم، سومین فیلم پرفروش سال بودند. «تگزاس 1» با یک میلیون و 722 هزار تماشاگر و «تگزاس 2» با دو میلیون و 406 هزار و 940 مخاطب این جایگاه را از آن خود کردند.

زوج کمدی محبوبی مانند پژمان جمشیدی و سام درخشانی هم در این فیلم دوباره به یکدیگر رسیدند، بنابراین شانس «تگزاس 3» با برای موفقیت در گیشه بالاست و به عنوان رقیب «تمساح خونی» مطرح است. باید دید پس از گذشت پنج سال از اکران «تگزاس 2»، آیا قسمت سوم این فیلم می‌تواند مخاطبان بیشتری از قسمت قبلی جذب کند یا خیر.

در میان اخبار

گابریلا پتری بازیگر برزیلی فیلم در قسمت سوم ایفای نقش کرده و ژاله صامتی، مهدی هاشمی که در قسمت دوم به فیلم اضافه شدند، در «تگزاس 3» نیز حضور دارند. مسعود اطیابی کارگردان پرکار آثار کمدی، سال گذشته کمدی پرفروش «هتل» را روی پرده سینما داشت.

خلاصه داستان: بيچاره پله فوت كرده ولي تگزاسي‌ها دست از سرش بر نمي‌دارن.




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.com/d/3em8wv
منبع خبر: خراسان

پربیننده ترین




اخبار داغ