بهنام بانی| آهنگ جدید بهنام بانی| آلبوم کامل بهنام بانی

وقتی بهنام بانی وسط کنسرت یهو پسر مالک رو میبینه| اجرای آهنگ زخم کاری به افتخار حضور مرتضی امینی تبار در کنسرتش+ویدئو

انتشار یک ویدئو از کنسرت اخیر بهنام بانی با حضور مرتضی امینی تبار بازیگر نقش پسر مالک در سریال زخم کاری مورد توجه کاربران قرار گرفت.
کد خبر: 18032
وقتی بهنام بانی وسط کنسرت یهو پسر مالک رو میبینه| اجرای آهنگ زخم کاری به افتخار حضور مرتضی امینی تبار در کنسرتش+ویدئو

بهنام بانی خواننده و بازیگر 36 ساله کشورمان است که از 19 سالگی فعالیت حرفه ای خود را با گروه موسیقی روژان در کنار مهدی یغمایی شروع کرده است. بهنام بانی یکی از خواننده های جوان دنیای موسیقی است که استایل چهره و صورت خندان او همواره مورد توجه طرفدارانش بوده است. بهنام بانی به نوع سیبیل و تحرکات زیاد و حرکات موزون در کنسرتش شهرت دارد. بهنام بانی علاوه بر خوانندگی تجربه بازیگری در سریال پایتخت 6 به کارگردانی سیروس مقدم و فیلم سینمایی گشت ارشاد 3 به کارگردانی و تهیه کنندگی سعید سهیلی را دارد.

بهنام بانی تیتراژ و آهنگ های بسیاری برای سریال ها و فیلم های سینمایی خوانده است که نمونه آن را برای سریال زخم کاری تهیه و اجرا کرده است. به همین دلیل در کنسرت اخیرش وقتی متوجه حضور مرتضی امینی تبار بازیگر سریال زخم کاری در نقش میثم پسر مالک می شود، آهنگ زخم کاری را می خواند و در ادامه به معرفی این بازیگر معروف و جوان می پردازد.

انتشار ویدئویی از کنسرت اخیر بهنام بانی با حضور مرتضی امینی تبار بازیگر نقش پسر مالک در سریال زخم کاری مورد توجه کاربران قرار گرفت.

در میان اخبار




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.com/d/3ekwwp

پربیننده ترین




اخبار داغ