قیمت سکه امروز| قیمت سکه امامی امروز| قیمت سکه بهار آزادی

قیمت سکه امروز دوباره ریخت | پیش بینی قیمت سکه و طلا تا پایان سال

قیمت سکه امامی در پایان وقت کاری با کاهش حدود 400 هزار تومانی به نسبت صبح امروز، به 3 میلیون و 600 هزار تومان رسید.
کد خبر: 11632
قیمت سکه امروز دوباره ریخت | پیش بینی قیمت سکه و طلا تا پایان سال

قیمت سکه امروز دوشنبه 21 اسفند با کاهش مواجه شد. قیمت سکه در روزهای اخیر اوج گرفته بود و به میانه کانال 37 میلیون رسید اما قیمت سکه امروز با کاهش مواجه شد. قیمت سکه امروز در کانال 36 میلیون بالا و پایین شد و در ساعت پایانی خرید و فروش در میانه این کانال قرار گرفت.

قیمت سکه امامی در پایان وقت کاری با کاهش حدود 400 هزار تومانی به نسبت صبح امروز، به 3 میلیون و 600 هزار تومان رسید.

همچنین امروز سکه تمام بهار آزادی طرح امام ۵۰۰ هزار تومان، نیم سکه بهار آزادی ۲۰۰ هزار تومان و ربع سکه بهار آزادی ۳۰۰ هزار تومان کاهش داشت.

سکه تمام طرح بهار آزادی ۳۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و همچنین قیمت نیم سکه ۲۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و ربع سکه ۱۳ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان رسید. هرگرم طلای ۱۸ عیار ۳ میلیون و ۱۰۲ هزار و ۷۰۰ تومان معامله شد.

محمد کشتی آرای، فعال بازار طلا و عضو سابق اتحادیه طلا و جواهر تهران به کاهش قیمت طلا و سکه واکنش نشان داد.

کشتی آرای در گفتگو با اقتصاد آنلاین درباره آینده بازار در روزهای پایانی سال نیز اظهار داشت: بازار قابل پیش بینی نیست به دلیل اینکه متغیرهای زیادی وجود دارد که این متغیرها پیش‌بینی بازار را برای روزهای آینده و سال آینده فعلا غیر ممکن می کند.

کشتی آرای با بیان اینکه بازار در شرایط عادی قرار دارد، اظهار داشت: وضعیت داد و ستد با توجه به اینکه چند روز به ماه رمضان و پایان سال مانده است روال عادی دارد همانطور که در مواقعی که قیمت ها صعودی است داد وستد جریان عادی دارد امروز نیز کاهش قیمت تاثیری در بازار نداشت و معاملات انجام می‌شود.

وی در پاسخ به این سوال که چرا با افزایش قیمت طلا و سکه در روزهای گذشته تقاضا مانند سال‌های گذشته افزایش نیافت، اظهار داشت: از یک طرف مردم تجربه خوبی از این نوسان‌ها ندارد و بسیاری در این شرایط دچار ضرر شدند، از طرف دیگر نقدینگی در بازار کاهش پیدا کرده است، همین موضوع باعث شده مردم برای سرمایه گذاری ورود نکنند و بیشتر خریدها برای مصرف شخصی و عادی افراد است. 

 




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.com/d/3e6a94
منبع خبر: اقتصاد آنلاین

پربیننده ترین




اخبار داغ