مژده لواسانی| بیوگرافی مژده لواسانی| برنامه مژده لواسانی

صحبت های شنیدنی مژده لواسانی درباره فیلم مجنون| تعریف و تمجید عجیب مجری تلویزیون از جواد عزتی

صحبت های شنیدنی مژده لواسانی مجری تلویزیون درباره فیلم مجنون و همچنین تعریف و تمجید از جواد عزتی برای فیلم تمساخ خونی را با هم ببینیم.
کد خبر: 8352
صحبت های شنیدنی مژده لواسانی درباره فیلم مجنون| تعریف و تمجید عجیب مجری تلویزیون از جواد عزتی

مژده لواسانی مجری، بازیگر، سردبیر، نویسنده، کارگردان و گوینده مجرب متولد ۲۰ آبان ۱۳۶۸ در تهران است. مژده لواسانی در 9 سالگی اولین اجرای خود را در جشن عاطفه ها در رادیو و در کنار ژاله صادقیان و آقای جاویدنیا انجام داد. مژده لواسانی در سال 1378 در سریال طنز پلاک 14 ایفای نقش کرد. مژده لواسانی فعالیت گسترده ای در رادیو و تلویزیون داشته است اما با اجرای برنامه خانوادگی «به خانه بر می گردیم» به شهرت فراوانی دست یافت.

مژده لواسانی چون در زمینه بازیگری نیز دستی بر آتش دارد، این روزها که اکران فیلم های جشنواره فیلم فجر مورد توجه قرار گرفته است به سینما رفته و به تماشای چند فیلم نشسته است. در گفتگوی زیر صحبت های شنیدنی مژده لواسانی مجری تلویزیون درباره فیلم مجنون و همچنین تعریف و تمجید از جواد عزتی برای فیلم تمساخ خونی را با هم خواهیم شنید.

مجری و کارشناس سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگاران گفت: جواد عزتی نشان داد که می‌توان در فیلم، بی‌ادب و سخیف نبود اما مخاطب را همراه کرد و این اثر، یک پیشنهاد درست در سینمای کمدی ما داشت.




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.com/d/39vxw4
منبع خبر: خبرآنلاین

پربیننده ترین




اخبار داغ