سریال ستایش | بازیگر سریال ستایش | سریال ستایش 3

بازگشت کارگردان سریال ستایش با یک سریال تاریخی به تلویزیون | همکاری مجدد داریوش ارجمند با کارگردان ستایش

همکاری مجدد داریوش ارجمند با کارگردان ستایش در سریال طوبی مورد توجه قرار گرفت.
کد خبر: 49804
بازگشت کارگردان سریال ستایش با یک سریال تاریخی به تلویزیون | همکاری مجدد داریوش ارجمند با کارگردان ستایش

سریال ستایش یکی از سریال های پرطرفداران ایرانی است که در قالب سه فصل پخش شد. مردم بارها شاهد بازپخش سریال ستایش از شبکه های تلویزیون بودند. سریال ستایش یک ژانر خانوادگی و عاشقانه داشت که داریوش ارجمند و نرگس محمدی شخصیت های اصلی این سریال بودند.

سعید سلطانی یکی از کارگردانان پرکار تلویزیون در دهه ۷۰، ۸۰ و ۹۰ است که بیشتر با سریال‌های «پس از باران» و اثر چند فصلی «ستایش» شناخته می‌شود.

او به‌تازگی این سریال را در شهرک غزالی جلوی دوربین برده است و کنار بازیگران شناخته‌شده، همچون کار‌های گذشته‌اش از هنرمندان مستعدِ جوان هم بهره می‌برد.

نکته قابل توجه همکاری دوباره سعید سلطانی با داریوش ارجمند است که در چند فصل «ستایش» نقش محوری را به‌عهده داشت و پیش از این در سریال «یاور» دیگر اثر این کارگردان نیز حضور داشت. او البته این روز‌ها نقش هانی‌بن عروه را در «نامیرا»‌ی شهریار بحرانی هم بازی می‌کند که احتمالاً در جشنواره فیلم فجر حضور داشته باشد.

نقش محوری و یا به‌عبارتی بازیگر اصلی سریال «طوبی» امین زندگانی است، بازیگری که سال گذشته نقش اول سریال «حبیب» را بازی می‌کرد که تولید مشترک ایران و سوریه بود و به‌تازگی نمایش «هفت‌خان اسفندیار» را روی صحنه تئاتر داشت.

نام فریبا متخصص هم در فهرست بازیگران سریال «طوبی» دیده می‌‎شود که از بازیگران پرکار تلویزیون به‌شمار می‌رود که اخیراً سریال‌های «بازپرس» و «محرمانه» را روی آنتن داشت و اغلب در رادیو فعال‌تر است.

سریال تاریخی «طوبی» ساخته سعید سلطانی است که قرار است از ۱۳ مرداد ماه به پخش برسد. داستان سریال «طوبی» از سال ۱۳۵۰ تا ۱۳۸۲ می‌گذرد و با مضمون خانواده و پیاده‌روی اربعین پیوند خورده است. داستان زنی از مبارزان انقلابی در دوران رژیم پهلوی و ...

 




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.com/d/39gvm7

پربیننده ترین




اخبار داغ