ملکه زیبایی|ملکه زیبایی جهان| ملکه زیبایی 2024

ملکه زیبایی جدید کره جنوبی کیست؟ | ملکه اشک ها بود و حالا ملکه زیبایی شد! +عکس

بازیگر سریال ملکه اشک ها با چهره ای متفاوت و جذاب برای افتتاح فروشگاه جدید برند «دیور» در برج الماس تایوان، با استایلی شیک حضور یافت.
کد خبر: 48204
ملکه زیبایی جدید کره جنوبی کیست؟ | ملکه اشک ها بود و حالا ملکه زیبایی شد! +عکس

ملکه زیبایی یک مسابقه برای انتخاب دختر شایسته است که معمولا به صورت کشوری یا جهانی برگزار شده و در برخی از کشورها مانند آمریکا در هر ایالت هم به صورت جداگانه برگزار می شود. برنده مسابقه ملکه زیبایی صرفا دوشیزه ای زیبا نیست بلکه فردی قدرتمند و با دانش است که می تواند به زنان و جامعه بشریت کمک کند. قوانین مسابقه ملکه زیبایی بسیار سختگیرانه و شرکت در آن بسیار پرهزینه است و از شروط اصلی آن این است که فرد شرکت کننده قبلا هرگز ازدواج نکرده باشد. 

کیم جی وون، بازیگر 31 ساله و مشهور کره‌ای که چند ماه پیش به واسطه‌ی ایفای نقش در سریال «ملکه اشک‌ها» به محبوبیتی بیش از پیش دست یافته و چهره‌ی بسیاری از برندهای مطرح دنیای مد شد، به تازگی برای افتتاح فروشگاه جدید برند «دیور» در برج الماس تایوان، با استایلی شیک حضور یافت.

کیم جی وون با پیراهنی میدی و آستین بلند که رنگ مشکی آن با کیف کوچک لیدی دیور این بازیگر ست شده بود، در این ایونت شرکت کرد. او با صندل‌هایی مشکی و طلایی که لژ بلندی داشتند و طرحی عجیب را به نمایش می‌گذاشتند، دیده شد.




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.com/d/39gmex
منبع خبر: چی بپوشم

پربیننده ترین




اخبار داغ