همستر کامبت| بازی همستر کامبت| قیمت همستر کامبت

هجوم کاربران ایرانی به بازی تلگرامی همستر کامبت| کسب درآمد دلاری از طریق بازی همستر کامبت

بازی همستر کامبت (Hamster Kombat) یک بازی کریپتونی در تلگرام است که اخیرا محبوبیت فراوانی بین ایرانیان پیدا کرده است.
کد خبر: 45928
هجوم کاربران ایرانی به بازی تلگرامی همستر کامبت| کسب درآمد دلاری از طریق بازی همستر کامبت

پس از عرضه موفق نات کوین، بازی همستر کامبت (Hamster Kombat) مورد توجه کاربران قرار گرفته است. بازی همستر کامبت یک بازی تلگرامی است که تحت ربات فعال می شود. بازیکنان در بازی همستر کامبت باید با زدن روی یک سکه درون بازی مقدار بیشتری توکن جمع کنند. این توکن‌ ها ممکن است در آینده در قالب ایردراپ بین بازیکنان همستر کامبت توزیع شود.

همستر کامبت مدعی است که ۴۲ میلیون کاربر فعال دارد. برنامه ایردراپ بازی همستر کامبت به چهار بخش تقسیم می‌شود؛ مذاکره با صرافی‌ها، مذاکره با مارکت میکرها، انجام چند همکاری کلیدی با مجموعه‌های مختلف و در نهایت تهیه فهرستی برای تسک‌های ایردراپ. از بین این مراحل ۳ مرحله پشت سر گذاشته شده و مرحله تهیه لیست تسک‌های شرکت‌داده شدن در ایردراپ همستر کامبت باقی مانده است. درون بازی هم گفته می‌شود که ایردراپ همستر کامبت به‌زودی اتفاق خواهد افتاد.

این بازی به کاربران اجازه می‌دهد فقط با ضربه‌زدن روی نمایشگر دستگاه خود، سکه‌ی مجازی کسب کنند. با‌توجه‌به موفقیت و رشد چشم‌گیر برخی بازی‌های تلگرامی مرتبط با رمزارزها ازجمله نات کوین، شاهد موجی از بازی‌های مشابه هستیم که هرکدام وعده‌ی ایردراپ‌های احتمالی به کاربران می‌دهند.

در میان اخبار

آینده‌ی بازی همستر کامبات واقعاً مشخص نیست و هیچ تضمینی برای تبدیل آن به پول واقعی وجود ندارد؛ بنابراین این معرفی را به‌منظور تأیید زومیت برای درآمدزایی قلمداد نکنید. ما فقط بازی همستر را معرفی و وعده‌های آن را بازگو می‌کنیم.

توجه‌ داشته باشید اگرچه نات کوین سرانجام با لیست‌شدن در صرافی‌ها امکان تبدیل سکه‌های مجازی به پول واقعی را فراهم کرد اما همچنان وایت‌پیپر ندارد و هیچ نقشه‌ی راه یا کاربردی برای آن تعریف نشده است؛ پروژه‌ای که زومیت و بسیاری از کارشناسان با استناد به شواهد متعدد اعلام کردند به‌احتمال زیاد هیچ‌گاه به پول واقعی تبدیل نخواهد شد.

 




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.com/d/39gbae

پربیننده ترین




اخبار داغ