ابراهیم رئیسی| شهید ابراهیم رئیسی| سید ابراهیم رئیسی

نماهنگ زیبای محمد معتمدی برای اربعین شهید ابراهیم رئیسی | ترانه این نماهنگ محتوایی ملی مذهبی دارد

محمد معتمدی نماهنگ «از ایران نگذشتیم» را برای چهلمین روز شهادت رییس جمهور و انتخابات خواند.
کد خبر: 47804
نماهنگ زیبای محمد معتمدی برای اربعین شهید ابراهیم رئیسی | ترانه این نماهنگ محتوایی ملی مذهبی دارد

ابراهیم رئیسی هشتمین رئیس جمهور ایران پس از انقلاب اسلامی بود. ابراهیم رئیسی در سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری در سال 1400 توانست به عنوان منتخب مردم به ریاست قوه مجریه برسد. ابراهیم رئیسی و همراهانش در روز 30 اردیبهشت 1403 بر اثر حادثه سقوط هلی کوپتر به شهادت رسیدند.

نماهنگ «از ایران نگذشتیم» به مناسبت چهلمین روز شهادت آیت‌الله رئیسی و هیات همراه وی و چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری منتشر شد.

نماهنگ «از ایران نگذشتیم» به همت معاونت فرهنگی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران با ترانه‌ای از مصطفی محدثی خراسانی و با صدای محمد معتمدی منتشر شد.

عباسعلی رضایی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران در این باره توضیح داد: این نماهنگ ۴ دقیقه‌ای با موضوع ایران اسلامی و شهدا و به مناسبت چهلمین روز شهادت رئیس جمهور کشورمان و هیات همراه وی و همچنین چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری تولید شده است.

وی یادآور شد: ترانه «از ایران نگذشتیم» محتوایی ملی مذهبی دارد و در این نماهنگ تلاش شده ایستادگی و مقاومت ملت ایران در برابر سختی‌ها، گذشتن از جان و قدم نهادن به مسیر شهادت برای حفظ و صیانت از ایران اسلامی و عمق بخشی به هویت ملی به تصویر کشیده شود.

در میان اخبار

عوامل تولید این نماهنگ عبارتند از:

آهنگساز: امیرحسین سمیعی

نوازندگان: حسین پارسافر، پگاه عبداله زاده، موژان میرزایی، فرناز داوریی (ویولن و ویولا)، کریم باقری (ویولنسل)، حسن فراهانی(ترومپت و فلوگل)، مصطفی بانیان (فلوت)، محمد زمانی(سازهای کوبه‌ای)

تهیه کننده: امیر حسین شفیعی.




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.com/d/39g8yq

پربیننده ترین




اخبار داغ