عادل فردوسی پور| همسر عادل فردوسی پور| اینستاگرام همسر عادل فردوسی پور

چراغ سبز عادل فردوسی‌ پور برای بازگشت به تلویزیون| ویدئویی از خاطره‌بازی عادل فردوسی‌ پور با برنامه 90 و صداوسیما

به تازگی ویدئویی از خاطره‌بازی عادل فردوسی‌ پور با برنامه 90 و روزهای حضورش در صدا و سیما در «فوتبال 360» منتشر شده که از آن به عنوان چراغ سبز عادل برای بازگشت به تلویزیون یاد شده است.
کد خبر: 17904
چراغ سبز عادل فردوسی‌ پور برای بازگشت به تلویزیون| ویدئویی از خاطره‌بازی عادل فردوسی‌ پور با برنامه 90 و صداوسیما

عادل فردوسی پور فعالیتش را به عنوان روزنامه نگار آغاز کرد و پس از مدتی به عنوان گزارشگر فوتبال وارد شبکه سه سینما شد. عادل فردوسی پور که تسلط بالایی نسبت به فوتبال داشت با ساخت برنامه 90، یکی از پرطرفدارترین برنامه های تلویزیون را ساخت و اجرا کرد. سال 97 عادل فردوسی پور از تلویزیون کنار گذاشته شد و چندین سال از دنیای اجرا و گزارشگری دور ماند تا اینکه از سال گذشته برنامه فوتبال 360 را در شبکه نمایش خانگی ساخت.

پس از برنامه نود، عادل فردوسی پور با فوتبال ۱۲۰ در صدا و سیما حضور داشت اما با پایان قرارداد او، این برنامه با همان اسم به تیم جدیدی سپرده شد. عادل فردوسی پور چند سالی تا بازنشستگی فاصله داشت و پس از جدایی از صدا و سیما، تصمیم گرفت زودتر کارهای مربوط به بازنشستگی خود را انجام دهد.

در شرایطی که خبر بازنشستگی عادل فردوسی پور از صداوسیما منتشر شده است، به تازگی ویدئویی از خاطره‌بازی عادل فردوسی‌پور با برنامه 90 و روزهای حضورش در صدا و سیما در «فوتبال 360» منتشر شده است که از آن به عنوان چراغ سبز عادل برای بازگشت به تلویزیون یاد شده است.

عصر ایران در این رابطه نوشت: جناب آقای جبلی، رییس محترم صدا و سیما؛ ضمن سلام و احترام، احتمالا مستحضر هستید که به تازگی ویدئویی از خاطره‌بازی عادل فردوسی‌پور با برنامه 90 و روزهای حضورش در صدا و سیما در «فوتبال 360» منتشر شده است. وب‌سایتی که به خود عادل تعلق دارد و اهالی فن می‌دانند که چنین ویدئویی که در آن چهره‌های مختلف به دوران به یادماندنی نود اشاره می‌کنند و خود فردوسی‌پور نیز در پایان به صراحت می‌گوید که حسرت گزارشگری را می‌خورد به چه معناست.

در میان اخبار

البته به گفته حضرتعالی در آذر ماه 1402، که نامی از فردوسی‌پور نمی‌آورید تا به وی وزن ندهید واقفیم. احتمالا شما هم در اینکه نام بردن یا نبردن از عادل تأثیری در وزن وی ندارد واقفید اما به هر حال نمی‌توان انکار کرد که چهره‌هایی مانند همین آقای «اسمش را نیار» سرمایه این کشور و رسانه ملی‌اش هستند و هیچ انسان عاقلی چنین سرمایه‌هایی را کنار نمی‌گذارد.

قطعا هنگام تحویل سال، بیننده برنامه‌های شبکه‌های مختلف سازمان بودید. این شبکه‌ها تلاش کردند که حتی با آوردن فوتبالیست مشهور هلندی و صرف‌نظر کردن از موهای «پویول‌گونه‌»اش، بینندگان را سمت خود بکشانند. اما دست آخر برنامه‌ای که دیده شد و ویدئوهایش را بدون رپرتاژ در فضای مجازی وایرال کردند به شبکه نسیم و آن هم یک برنامه ضبطی با اجرای فرزاد حسنی تعلق داشت. یکی از سرمایه‌های دیگر صدا و سیما که به حاشیه رانده شده است.

جسارتا به آن جناب پیشنهاد می‌کنم که از کاهش بیننده در دوران به اصطلاح تحول در صدا و سیما و به عنوان یک نمونه بارز، برنامه‌های تحویل سال درس بگیرید و حال که عادل چنین چراغ سبز بزرگی را برای بازگشت به سازمان نشان داده است او را به صدا و سیمای مردم بازگردانید. این کشور به نخبگانی مانند عادل که در پس این همه ناملایمات همچنان عاشقانه در ایران مانده‌اند نیاز دارد.




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.com/d/399bkw

پربیننده ترین




اخبار داغ