واژگونی اتوبوس| واژگونی اتوبوس خودرو

واژگونی اتوبوس در گردنه آوج با 21 مصدوم| آخرین وضعیت عمومی مصدومان

در محور گردنه آوج یک دستگاه اتوبوس واژگون شد و 21 نفر از مسافارن مصدوم شدند.
کد خبر: 8901
واژگونی اتوبوس در گردنه آوج با 21 مصدوم| آخرین وضعیت عمومی مصدومان

در این حادثه که بامداد یکشنبه به وقوع پیوست، 21 نفر از مسافران این اتوبوس دچار که از همدان به مقصد مازندران در حال حرکت بود، دچار مصدومیت شدند.

محمدرضا شکوهی رییس فوریت های پزشکی استان همدان گفت: مصدومان این حادثه به کمک آمبولانس به بیمارستان های‌ ولی عصر رزن، امام حسن(ع) فامنین و بعثت همدان منتقل شدند.

وی افزود: خوشبختانه این حادثه مصدوم بدحالی نداشت و تمامی مسافران پس از مداوا و اقدامات درمانی از بیمارستان مرخص شدند.

دکتر شکوهی رئیس مرکز اورژانس استان اظهار کرد: ساعت ۲۳:۳۰ بیست و یکم بهمن ماه به دنبال واژگونی اتوبوس در محور رزن به آوج روبروی سراوک ۲۱ نفر از مسافرین این اتوبوس مصدوم شدند.

رئیس مرکز اورژانس استان اعلام کرد: به محض گزارش حادثه به مرکز ارتباطات و کنترل عملیات اورژانس  بلافاصله ۴ دستگاه آمبولانس اورژانس از شهرستان‌های رزن، فامنین و کبودرآهنگ و دو دستگاه آمبولانس هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند.

در میان اخبار

دکتر شکوهی افزود: ۱۱نفر از مصدومین به بیمارستان ولیعصر(عج)رزن اعزام شدند که بعد از انجام اقدامات درمانی ۶ نفر ترخیص و ۴ نفر بستری و یک نفر به بیمارستان بعثت اعزام شد.

وی با بیان اینکه خوشبختانه در این حادثه فوتی نداشتیم تصریح کرد: همچنین ۴ مصدوم به بیمارستان امام حسن مجتبی(ع) در شهرستان فامنین اعزام شدند که همه مصدومین بعد از اقدامات درمانی ترخیص شدند.  

مدیر حوادث دانشگاه ادامه داد: ۶ مصدوم دیگر این حادثه نیز به بیمارستان بعثت همدان اعزام شدند که کلیه مصدومین بعد از انجام اقدامات درمانی در بیمارستان بستری و تحت مراقبت هستند. 

این مقام مسئول تبیین کرد: اتوبوس از همدان به سمت چالوس در حال حرکت بوده که در شهرستان رزن روبروی سراوک واژگون شده است. 




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.com/d/36l5y3
منبع خبر: خبرآنلاین

پربیننده ترین




اخبار داغ