زانیار خسروی| کنسرت زانیار خسروی| دانلود آهنگ های زانیار خسروی| دلیل توقف کنسرت زانیار خسروی

پشت پرده لغو کنسرت گروه ایهام زانیار خسروی در ارومیه| مقاومت زانیار خسروی برای ترک استیج در مقابل نیروهای حراست+ویدئو

مباحثی در اجرای کنسرت گروه ایهام در ارومیه موجب لغو آن شد.
کد خبر: 8897
پشت پرده لغو کنسرت گروه ایهام زانیار خسروی در ارومیه| مقاومت زانیار خسروی برای ترک استیج در مقابل نیروهای حراست+ویدئو

زانیار خسروی خواننده اردیبهشت ماهی سبک پاپ موسیقی باعث توقف کنسرتش و نارضایتی مردم و کاربران فضای مجازی شد. ادبیات باورنکردنی زانیار خسروی در کنسرت «ایهام» در ارومیه که به درگیری و هرج و مرج از سوی برگزار کننده کنسرت و این خواننده در روی سن انجامید.

این درگیری ها باعث لغو کنسرت ایهام در ارومیه شد. پس از لغو این کنسرت رسانه‌های معاند با جوسازی و انتشار اخباری مدعی لغو این کنسرت توسط ماموران حراست اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان شدند.

 با کسب اطلاع از اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی و نهاد‌های ذی‌ربط، هیچ مامور اداره اماکن و ارگان‌های صادرکننده مجوز برای لغو کنسرت دخالتی نداشته و این اختلاف مابین مدیرعامل موسسه فرهنگی و هنری و تهیه کننده و هنرمندان گروه "ایهام" به وجود آمده است و ادعای رسانه‌های معاند از اساس کذب است.

 مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی گفت: درگیری در کنسرت روز ۲۱ بهمن ارومیه مربوط به اختلاف تهیه کننده و موسسه مجری بوده است.

رضا علافی افزود: روز گذشته در کنسرت خواننده ای با نام هنری ایهام، درگیری بین برخی افراد روی داد که برخی صفحات مجازی نیز به آن واکنش نشان داده اند.

وی اضافه کرد: این درگیری به علت اختلاف بین مدیرعامل موسسه فرهنگی و هنری و تهیه کننده و هنرمندان گروه بوده است.

وی اظهار کرد: این درگیری هیچ ارتباطی به ادارات و مراجع صادرکننده مجوز ندارد.

مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی ادامه داد: احتمال ابطال مجوز فعالیت موسسه فرهنگی و هنری متخلف نیز وجود دارد.

 




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.com/d/36l573
منبع خبر: فارس

پربیننده ترین




اخبار داغ