کارت سوخت| خبر فوری کارت سوخت| دریافت کارت سوخت

قیمت کارت سوخت سرسام آور شد!!! | کارت سوخت ناقابل 20 میلیون تومان

بعد از جنجال خبری استفاده از کارت سوخت شخصی در پمپ بنزین ها بازار سیاه جدیدی ایجاد شد.بسیاری از افراد اقدام به فروش کارت سوخت خود در فضای مجازی کردند.
کد خبر: 22673
قیمت کارت سوخت سرسام آور شد!!! | کارت سوخت ناقابل 20 میلیون تومان

کارت سوخت به موضوع ترند روزهای اخیر تبدیل شده است. چندی پیش وزیر نفت از جمع آوری کارت سوخت از جایگاه ها تا 10 روز آینده و محدودیت های جدید بنزینی خبر داد. با این وجود پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی اعلام کرد کارت اضطراری برای جایگاه‌های سوخت کماکان «تا تکمیل مقدمات» وجود خواهد داشت.

تیتر تجارت نوشت: بعد از جنجال خبری استفاده از کارت سوخت شخصی در پمپ بنزین ها بازار سیاه جدیدی ایجاد شد.بسیاری از افراد اقدام به فروش کارت سوخت خود در فضای مجازی کردند.

قیمت فروش کارت سوخت ها هم عجیب و غریب است و از حدود ۳ میلیون تومان شروع می‌شود و تا بالای ۱۵ میلیون تومان هم می‌رسد.به عنوان مثال فردی کارت سوخت خود را به قیمت ۲۰ میلیون تومان برای فروش گذاشته است.

در میان اخبار

فرد دیگری کارت سوختش را به مدت ۶ ماه با قیمت ۱۵ میلیون تومان آگهی کرده است.آنطور که به نظر می‌رسد ماجرای کارت سوخت هم مثل فروش کارت ملی برای واردات خودرو شد.‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.com/d/36elk7

پربیننده ترین




اخبار داغ